لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، نگرانی ها در مورد مصدومیت لیونل مسی را بی اساس دانست.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
سرخیو آگوئرو تصمیم لیونل مسی برای جدایی از فوتبال اروپا و رفتن به اینتر میامی را کاملا درک می کند.
لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، با وجود شایعات بسیار هنوز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
بوفون، رکوردشکنی هم‌تیمی سابق خود در باشگاه یوونتوس را با تماس ویدئویی تبریک گفت.
داوید برنابئو، قهرمان دوچرخه‌سواری سابق اسپانیا، معتقد است رفتن مسی به عربستان برای رقابت با رونالدو اشتباه است.
لیونل مسی با هت‌تریک در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل کوراسائو از مرز 100 گل ملی عبور کرد.
لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.
لیونل مسی تمایلی برای بازگشت به بارسلونا ندارد و اگر برگردد، 6 نفر باید این باشگاه را ترک کنند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
فرانک رایکارد، مربی هلندی سابق بارسلونا، از قهرمانی لیونل مسی با آرژانتین در جام جهانی بی‌نهایت خوشحال شده بود.
مارادونا با فاصله ای نجومی بیشتر از همه بازیکنان با خطای بازیکنان حریف نقش بر زمین شده است.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ