فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تدارک برای راه اندازی خبرگزاری کودک و نوجوان، سینمای دانش آموزی و شهر کودک خبر داد.
صنعت نفت آبادان به عنوان نخستین باشگاه، رئیس کانون هواداران زن خود را اعلام کرد.
کانون صرافان به اطلاعیه بانک مرکزی درباره انحلال این کانون واکنش نشان داد.
به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
رئیس کانون مربیان تهران با صدور حکمی دبیر این کانون را انتخاب کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال از انحلال کانون هواداران این تیم خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری معضل کانون ریزگردهای داخلی و موضوع لایروبی اروندرود از طریق محیط زیست خوزستان خبر داد.
زاهدان-معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کانون تحول در نظام آموزشی و مرکز تربیت نیروی انسانی برای شکوفایی اسلامی مدرسه است،اگر مدرسه قوی شود،دانش آموزان پرامید و با ایمان تربیت می شوند.
اصفهان- رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا کنون هفت امتحان نهایی به‌خوبی برگزار شده است و با مشکل خاصی در خصوص برگزاری امتحانات رو به رو نبودیم.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
اردبیل - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طبق بررسی های به عمل آمده کانون های وقوع پدیده گرد و خاک با شدت بالا در اردبیل محلی و منطقه ای بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
کانون ارزیابی شایستگی های مدیران بیمه سینا برای ۱۶ نفر از روسای شعب طراحی و برگزار شد.
سمنان- رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه کانون آنفولانزای پرندگان در کشور مشاهده نشده است، گفت: مشکلی در زمینه مهار بیماری نداریم.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
شهردار منطقه ۱۳ از تشکیل کانون نوجوانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت: هم اکنون در نواحی چهار گانه عضوگیری آغاز شده و برنامه ریزی جهت تشکیل اولین مجمع عمومی در سطح نواحی در حال انجام است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: در حوزه کانونی زلزله ۲۳۰ مدرسه واقع شده که از این تعداد ۸۴ مدرسه توسط گروه‌های ارزیابی خسارت دیده شناخته شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظر بین مجلس و قوه قضائیه درباره نمره آزمون کانون وکلا با ارائه استفساریه‌ای رفع می‌شود.کانون وکلا باید قانون را به طور جدی اجرا کند.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ