قطر با ارایه یادداشتی به دادگاه بین‌المللی لاهه ضمن محکومیت شدید تداوم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خواستار پایان فوری آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجرت مسئله تازه و عجیبی برای صهیونیست‌ها نیست، اما اکنون روایت‌های مستندی می‌گویند که موج جدید مهاجرت صهیونیست‌ها نه به سوی فلسطین اشغالی که برای خروج همیشگی از مناطق اشغالی است.
پارلمان پرتغال با اکثریت آرا فاجعه نکبت (اشغال فلسطین) به دست رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ را به رسمیت شناخت.
معترضان صهیونیست برای ۲۶ امین هفته متوالی علیه کودتای قضائی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می‌برند.
منابع صهیونیستی می گویند که پروازهای مستقیم حج به عربستان سعودی در حال حاضر انجام نخواهد شد.
دبیر شورای امنیت ملی کشورمان، با تجلیل از مقاومت حماس در برابر دشمن صهیونیستی گفت: کارآمدترین راهبرد برای پایان دادن به اشغال فلسطین، مقاومت است.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
امسال برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان ملل نشستی را در سالگرد یوم‌ النکبه (سالروز اشغال فلسطین) برگزار می‌کند که رئیس تشکیلات خودگردان نیز در آن سخنرانی خواهد داشت.
یک فعال فلسطینی ساکن قدس اعلام کرد که صهیونیست‌ها در تدارک اقداماتی در قدس اشغالی هستند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
ارتش، سرویس امنیت داخلی (شاباک) و پلیس رژیم صهیونیستی درباره حادثه امنیتی اخیر در شمال اراضی اشغالی فلسطین بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.
تصاویر منتشر شده از جنایات شامگاه گذشته صهیونیست ها در نابلس، فلسطینیان را به روزهای سیاه اشغال فلسطین در چند دهه پیش بازگردانده است.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید اوضاع دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین نمی پذیرد که تا ابد تحت اشغال باقی بماند.
فساد در اراضی اشغالی پرونده ای با سوابق دیرینه است که از آغاز اشغال فلسطین در سال۱۹۴۸ کلید خورده و تا امروز هم ادامه دارد،مساله ای که صهیونیست ها همواره سعی بر پنهان نمودن و سانسور آن دارند.
مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
امروز دوم نوامبر ۲۰۲۲ مصادف با صد و پنجمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور از سوی انگلیس در سال ۱۹۱۷ است، اعلامیه ای که فلسطینی ها آن را مقدمه اشغال فلسطین و شکل گیری رژیم صهیونیستی می دانند.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.
فدراسیون بین المللی فوتبال در سایت فروش بلیط برای بازی های جام جهانی قطر۲۰۲۲، اسم «اراضی اشغالی فلسطین» را جایگزین «اسرائیل» کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ