رسول خطیبی می‌گوید پیکان در لیگ بیست و سوم جوان‌تر شده و علاوه بر بازی هجومی، به تیم ملی هم بازیکن می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به لزوم ایجاد تغییرات مثبت در رویکرد عربستان نسبت به تحولات یمن و منطقه و برقراری روابط راهبردی میان دو کشور اشاره کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
ما در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نمی‌بایست در هدف‌گذاری‌های دهه اول متوقف بمانیم و ناگزیر باید با تغییر رویه و تاکتیک‌های گذشته با سرعت و گستردگی لازم در صحنه بین‌المللی به حیات خود ادامه بدهیم.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاه بین‌المللی فرا رسیده است.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
برخی از کارشناسان داوری معتقدند که خداداد افشاریان در طول مدت حضورش در ریاست کمیته داوران نتوانسته کار مثبتی برای این قشر انجام دهد و وقت استعفا یا عزل او فرارسیده است.
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
احسان علوان زاده می‌ گوید مسئولین استانی هوای ملاثانی را ندارند و‌ این تیم دچار مشکل شده است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دلیل تمدید قراردادش با این باشگاه را اعلام و و تاکید کرد هر زمانی که باشگاه او را نخواهد مثل دو دوست از هم جدا خواهند شد.
مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.
هوش مصنوعی اینجاست و چه خوب و چه بد اینجا باقی خواهد ماند. در نتیجه، احتمالا باید یک سلام سخاوتمندانه و همراه با علاقمندی به دوست جدیدمان بگوییم.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
شکست تراکتور مقابل استقلال در یکی از تاکتیکی‌ترین بازیهای چند وقت اخیر فوتبال ایران رقم خورد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
جدال حذفی استقلال و تراکتور به وقت اضافه کشید
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
محمد عباس‌زاده امروز در بازی با نفت MIS خاطره ای به جا گذاشت که هیچ وقت از تعریف کردن آن خسته نمی‌شود.
محمد عباس‌زاده امروز در بازی با نفت MIS خاطره ای به جا گذاشت که هیچ وقت از تعریف کردن آن خسته نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ