عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
در یک روز گرم تابستانی، مسابقات درگ آیلند کاپ با حضور برترین های ایران برگزار شد.
شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
منابع عبری از تشدید آمار خودکشی در بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.
جنجال های بازی رفت، حساسیت بازی اینتر و یوونتوس را بیشتر از همیشه کرده است.
تیم بسکتبال گلدن استیت با پیروزی مقابل ساکرامنتو کینگز سری پلی‌آف را در کنفرانس غرب لیگ NBA به تساوی کشاند.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
استفان بایچتیچ به دلیل مصدومیت دیگر نمی‌تواند در ادامه فصل برای لیورپول به میدان برود.
استفان بایچتیچ به دلیل مصدومیت دیگر نمی تواند در ادامه فصل برای لیورپول به میدان برود.
کارت قرمز جنجالی داور دربی مادرید به آنخل کوره‌آ، ستاره آرژانتینی اتلتیکو، همچنان در اسپانیا خبرساز است. لالیگا اما امروز بعدازظهر تعداد جلسات محرومیت او را اعلام کرد.
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ۳۵ درصد از آمار تصادفات به عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بازمی گردد.
هواداران اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب مقابل رئال مادرید بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.
در حالی که ابراهیم اشکش در حال جذب بازیکن و آنالیز تیم‌های رقیب نفت مسجدسلیمان است، گفته می‌شود حضور او روی نیمکت MIS ادامه‌دار نیست.
سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی تیم ملی کشورش برای لحظاتی از حال رفت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ