اتحادیه آفریقا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلاش برای انجام کودتا در نیجر را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
شوخی‌های دو ملی‌پوش فوتبال ایران حالا به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) احتمال حضور مگنوس کارلسن نروژی در مسابقات کاندیداها را ارزیابی کرد.
فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) احتمال حضور مگنوس کارلسن نروژی در مسابقات کاندیداها را ارزیابی کرد.
دروازه بان تراکتور تبریز با وجود اشتباه محرز در جریان بازی با پرسپولیس از سوی طرفداران متعصب تراکتور بخشیده شد.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
زننده گل دوم تیم صنعت نفت می‌گوید پس از فشار ابتدایی فولاد توانستند به بازی مسلط شوند.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
هواداران رئال مادرید از ادواردو کاماوینگا به عنوان آچار فرانسه تیم‌شان یاد کرده و به این عنوان با او شوخی می‌کنند. ستاره فرانسوی امروز واکنش جالبی به این لقب که هواداران به او داده‌اند داشت.
واکنش به سرود نخواندن تیم‌ملی بسکتبال زنان
رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع گفت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ