رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل هنیه در مورد وضعیت اردوگاه عین الحلوه به سید حسن نصرالله پیام داد و از او درخواست کمک کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
اعلام خبر سفر اسماعیل هنیه، رهبر حماس به تهران، دو ماه پس از سفر او به عربستان سعودی و درست همزمان با روز‌هایی که قرار بود نخستین سفر وزیر خارجه عربستان به تهران پس از ۱۷ سال انجام شود، گمانه‌هایی در مورد احتمال ارتباط این رفت‌و‌آمد‌ها با هم ایجاد کرد.
منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
هنیه با تاکید بر این‌که نتایج نبرد «ثار الاحرار» بحران دشمن را عمیق‌تر کرد، گفت: پیروزی گروه‌های مقاومت و در راس آن‌ها سرایا القدس بر قدرت و وحدت در میدان و در عرصه سیاسی متمرکز بود.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس برای توقف تجاوز به غزه با سران مصر و قطر تماس گرفت.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و خالد مشعل، رئیس پیشین این دفتر، که هر دو در سال‌های گذشته ساکن قطر بوده‌اند، روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین در صدر هیئت بلندپایهٔ حماس وارد ریاض شدند.
منابع آگاه از سفر هیأتی از سوی حماس به ریاست اسماعیل هنیه و با حضور خالد مشعل به عربستان سعودی برای دیدار با مسئولان ریاض خبر دادند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.
اسماعیل هینه در گفتگوی تلفنی، آزادی اسیر کریم یونس از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران در نیام نخواهد رفت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز رضایت از نتایج سفر هیئت این جنبش به مسکو تأکید کرد که روابط روسیه و فلسطین در چند سال اخیر روند برنامه ریزی شده به خود گرفته است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ورود رئیس دفتر سیاسی این جنبش به مسکو خبر داد.
اسماعیل هنیه با دبیر کل وزارت خارجه الجزایر پیرامون تحولات غزه به صورت تلفنی گفتگو کرد.
امیر عبداللهیان در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت که باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی دشمن صهیونیستی ایستادگی و ظرف دو روز آنها را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کند، این دستاورد بزرگی است.
شبکه خبری المیادین از تماس های رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با مصر، قطر و سازمان ملل پیرامون نقشه های صهیونیست ها برای تعرض به مسجدالاقصی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ