عباس عبدی به اظهارات علم‌الهدی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
جواد نکونام و فرهاد کاظمی شب گذشته در هیات عزاداری با یکدیگر همکلام شدند و به نظر می‌رسد درباره مسائل روز استقلال به گفت و گو پرداختند.
عباس عبدی به اظهارات علم‌الهدی واکنش نشان داد.
نوری شاهین، بازیکن سابق رئال، معتقد است که آردا گولر نیاز به توصیه و نصیحت او ندارد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌گوید توصیه‌ای که یوپ هاینکس در سن 19 سالگی به او کرده باعث شده مسیر فوتبالش عوض شود.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
شهاب حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران دیروز در تمرین پیکان حاضر شد و ساعتی را در جمع بازیکنان و مربیان این باشگاه گذراند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
اکبر زبردست، مدیرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان از حمید مطهری خواست با مراعات بیشتری درباره تیم‌ها و مردم شهرهای مختلف صحبت کند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
روزنامه اصولگرای جوان خطاب به علی دایی نوشت: حیف است او که خودش قبلاً گفته است حضرت آیت‌الله بهجت به او توصیه کرده در فضای مجازی نباشد و او نیز بعد از این نصیحت آن را آویزه گوش کرده است، حالا آن را فراموش کند و بد هم فراموش کند.
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
ملکه رانیا همسر عبدالله دوم شاه اردن، جزئیات نخستین دیدارش با الیزابت دوم ملکه انگلیس را اعلام کرد.
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!
تعطیلی مدارس بدنبال شیوع کرونا تصمیم اشتباهی بود
نصیحت افشین قطبی به اسکوچیچ در تیم ملی
به رسالتش فرستاد. در حالی که مردم گمراهانی حیرت زده، و در فتنه فرو افتاده بودند. هوا و هوس آنان را بر خود غوطه ور، و کبر و نخوت از طریق صوابشان منحرف ساخته، جاهلیت تاریک آنان را سبکسر و در کارها متزلزل و حیران نموده بود، رسول الله(ص) نصیحت و نیکخواهی را به حد اعلی رسانید و به راهشان آورد و به حکمت و اندرز نیکو آنها را به راه خدا فراخواند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ