رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: حرکت در مسیر مدرسه محوری در حوزه آموزش سوادآموزی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان بر این موضوع تاکید کرد که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد است.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بر خودکفایی در تولید مواد اولیه دارویی تاکید کرد.
در نخستین جلسه کارگروه حقوق بشر اسکودا در سال ۱۴۰۲، کمیته حقوق کودک در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با حضور رئیس اسکودا آغاز به کار کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مرمت یک کار ساده نیست بلکه یک کار ارزشمند و متعالی است. در حقیقت مرمت کار خداست.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور گفت: از این پس تنها کسی می‌تواند مجوز کسب و کار در یک محل را دریافت کند که کد ملی وی با کدپستی اعلامی، همخوانی کامل داشته باشد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش باید ۹۰ میلیون نفر- روز اردو ببریم و این کار نیازمند شکل گیری شبکه اردوگاه‌هاست.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر ضرورت به‌کارگیری دیپلماسی اقتصادی برای معافیت تحریمی بندر امام خمینی (ره) از تحریم‌های غرب تاکید کرد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توقع مجلس از مرتضوی آن است که کارنامه خوبی در همه موضوعات به ویژه در بحث رسیدگی به قشر محروم رقم بزند.
رئیس جمهور ایجاد شرح وظایف برای دستگاه‌ها، تدوین سازوکار قیمت‌گذاری و نیز تدوین آئین‌نامه برای اهلیت‌سنجی را از جمله اقدامات ضروری برای تسهیل و تسریع روند خصوصی‌سازی دانست.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ