رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس‌جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
رئیس‌جمهور تاجیکستان به منظور شرکت در نشست سران کشورهای آسیای میانه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در شهر جده، به عربستان سعودی سفر کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور ۲۶ و ۲۷ تیر به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
یک شبکه روسی در پی نشست اخیر سران اروپایی در ویلینیوس که با مشارکت رئیس‌جمهور اوکراین همراه بود، وی را مورد تمسخر قرار داد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا در سخنانی صدور مجوز صادرات محدود گاز مایع از سوی آمریکا به‌ کشورش را تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس دانست.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرزین در نشست با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: با توجه به گشایش‌هایی که در حوزه ارزی در راه است خط اعتباری ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های آینده قابلیت افزایش نیز خواهد داشت.
رئیس‌جمهور روسیه از بکارگیری موشک‌های قاره‌پیما در ناوگان نظامی این کشور خبر داد.
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
معاون رئیس شورای امنیت و رئیس‌جمهور سابق این کشور تأکید کرد که روسیه در زمنیه تسلیحات و تجهیز نیروهای ارتشش هیچ مشکلی ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریباً ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس‌جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
پس از ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط رئیس‌جمهور گمانه‌زنی‌هایی متعددی درباره قانونی شدن تراکم و شهر فروشی مطرح شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» علیه مدارک مجوز بازرسی که روز گذشته از سوی اف‌بی‌آی منتشر شد و قاضی که بر اساس آن اجازه تفتیش عمارت مارالاگوی او را صادر کرد، مطالبی منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ