دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر ار بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
وزیران اموز خارجه ایران و عربستان در خصوص دیدارهای دوستانه تیم‌های مطرح دو کشور به اتفاق نظر رسیدند.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
محمدرضا آزادی با وجود اینکه در هفته اول پایش به گلزنی باز نشد، یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود.
رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد
ترکیب النصر برای دیدار فینال جام باشگاه های عرب و تقابل با رقیب دیرینه اعلام شد.
النصر با تنها گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی راهی فینال مسابقات جام باشگاه‌های عربی یا همان جام سلطان سلمان شد.
النصر برای رسیدن به فینال جام باشگاه‌های عرب با تمام قوا به مصاف نماینده عراق خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با النصر مقابل پاریس یاد دوران رئال را زنده کرد و یک قیچی برگرداندن زیبا زد ولی به گل تبدیل نشد.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسا، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی به بلوگرانا است. او همچنین از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین مهاجم حال حاضر دنیا یاد کرد.
پیرس مورگان که هوادار سرسخت آرسنال است و از این گذشته از او به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو یاد می‌شود بلافاصله به این توییت باشگاه بورنموث واکنش نشان داد و با انتشار چند پاسخ از ایموجی‌های خنده و تشویق استفاده کرد تا نشان دهد از طعنه زدن به تاتنهام لذت می‌برد.
کریستیانو رونالدو تمرینات پیشرفته را به النصری‌ها یاد می‌دهد!
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
این موضوع ناراحتی و عصبانیت برخی مراجع دینی عربستان را در پی داشته و برخی رسانه‌ها به مغایرت علنی پرداخته‌اند و از آن به عنوان زیرپا گذاشتن حدود شرعی اسلام و تبعیض در اجرای مسائل دینی و قانونی کشور یاد کرده‌اند.
از اولیویه ژیرو به عنوان هدف نقل و انتقالاتی غافلگیر کننده باشگاه منچستر یونایتد یاد می شود و احتمالا او این ماه به صورت قرضی راهی اولدترافورد شود.
سرمربی سابق اسپانیا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی که تا کنون دیده یاد کرد.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، به انتقاد از رفتار اخیر کریستیانو رونالدو پرداخته است.
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان با ظاهر جدیدش شده است.
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ