معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که این کشور باید در راستای مقابله با حملات سایبری گام بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه باردیگر با طعنه به سن و سال رئیس جمهور آمریکا، او را با حمایت از اوکراین به تلاش برای به‌راه انداختن «جنگ آخرالزمانی» متهم کرد.
مدودف گفت: آیا از مردم این کشور‌ها پرسیدید که کدام یک از آن‌ها خواهان جنگ با روسیه هستند؟ آیا آن‌ها واقعاً خواهان حملات مافوق صوت به اروپا هستند؟
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار به توطئه غربی‌ها، نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه جهان احتمالا در آستانه یک جنگ جهانی جدید قرار دارد، گفت: خطر رویارویی هسته‌ای در حال افزایش است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به‌سخنان «ماتئوش موراویتسکی» تأکید کرد: لهستان در جنگ ناتو با روسیه به‌سرعت محو می‌شود.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد نیروهای حافظ صلح ناتو در کنار نیروهای اوکراین علیه روسیه می جنگندند.
معاون شورای امنیت روسیه اعلام کرد دشمنان روسیه با کمک سازمان های پوششی به علیه مسکو اقدام می کنند.
مدودف تهدید جنگ هسته‌ای بر سر اوکراین را تکرار کرد و افزود، ادامه ارسال تسلیحات به کی‌یف خطر فاجعه هسته‌ای جهانی را به همراه دارد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید این کشور ممکن است برای تضمین امنیت خود دشمنانش را تا مرزهای لهستان عقب براند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که غرب برای جلوگیری از پیروزی روسیه ابایی از به راه افتادن جنگ جهانی سوم ندارد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد: جنگ اوکراین در حالی پایان می یابد که این کشور حدود ارضی جدید خود را پذیرفته است.
معاون شورای امنیت روسیه و رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت: یک بحران جدی در سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین‌المللی وجود دارد. این سازمان‌ها برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی تاسیس شدند؛ اما اکنون غرب آن‌ها را به میدان جنگ بدل کرده است.
رئیس شورای امنیت روسیه نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد این کشور در یک جنگ بزرگ میهنی تازه با اوکراین و غرب قرار دارد.
رئیس شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر تهدید به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای روسیه کرد
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه برخی رویدادهای مهم سال ۲۰۲۳ میلادی را پیش بینی کرد.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که حادثه حمله موشکی به لهستان نشان می‌دهد غرب به سمت جنگ جهانی در حرکت است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: پیروزی نهایی روسیه تضمین جلوگیری از جنگ جهانی است.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رفتار هیجانی رئیس‌جمهور اوکراین به طرح پیشنهادی سرمایه‌دار مشهور آمریکایی برای پایان‌دادن جنگ در اوکراین، واکنش نشان داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید کشورهای غربی به رغم جنگ افروزی مداوم در اوکراین، مستقیماً وارد درگیری با روسیه نمی شوند.
معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ