صبح دیروز جنین حدوداً هشت ماهه در حالی که در رودخانه بابلرود روی آب شناور بود توسط شهروندانی که گفته می‌شود مشغول ماهیگیری در آن منطقه بودند، کشف و از آب بیرون کشیده شد، آنها ابتدا اقدام به دفن جنین در کنار رودخانه کردند که پس از اطلاع به آتش‌نشانی، جنین کشف شده از خاک بیرون و تحویل مراجع قضایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
اگر کشورهای جهان را همچون یک ملکه سلطنتی در نظر بگیریم چه شکلی می شدند؟ پاسخ هوش مصنوعی را در ویدئوی زیر ببینید.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
در برخی از مناطق افغانستان تریاک به شکل آزاد خرید و فروش می‌شود.
انتظار مسلمانان اندونزیایی برای استقبال از رئیس جمهور در مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا را در این ویدئو می‌بیند.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
شرکت تربیولنت مدعی است با استفاده از این فناوری، ساکنان مناطق دور افتاده هم می‌توانند انرژی پاک را از رودخانه‌ها و کانال‌های آب برداشت کنند.
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
ویدیویی خفت‌گیری وحشتناک از یک شهروند در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ