در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در کابین هاوال شیائولونگ مکس کنسول جلو شرایط متفاوتی دارد و میزبان ۳ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که تمام عرض کنسول را به خود اختصاص داده اند.
سمنان- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی، انباری که استانداردهای انبارهای تملیکی را داشته باشد، در سمنان ایجاد می‌شود.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به اختلال در سایت سامانه در برخی ساعات گفت: از ۳ خرداد تاکنون ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند.
امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1402، 80 هزار كیلومتر از محورهای مهم كشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
بررسی صورت‌های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) در ۱۱ ماهه امسال بیانگر فروش یک میلیون و ۳۸ هزار دستگاه خودرو است که نسبت به پارسال رشد ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
تسلا برای ۳هزار و ۴۷۰ خودروی مدل Y تولید ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا پیچ های چهارچوب صندلی های عقب احتمالا به اندازه کافی محکم نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که درآمد حاصل از حقوق ورودی خودرو در سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
ایران خودرو در عرضه فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۳ هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا ۵ هزار دستگاه تارا دستی روی تابلوی معاملات رود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه با بیان اینکه ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، گفت: در ۲ سال گذشته، بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد سرقت در کشور رخ داده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه با بیان اینکه ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، گفت: در ۲ سال گذشته، بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد سرقت در کشور رخ داده است.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در ۳ ماه پایانی سال، گفت: وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی ۹۷۳ دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن ۳ ‌هزار میلیارد تومان است.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.
شرکت فورد از اخراج سه هزار نیروی کار این شرکت که عمدتاً در آمریکای شمالی و هند کار می‌کنند به علت تلاش برای تولید بیشتر خودروهای برقی خبر داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ