قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بر خلاف دیروز بدون نوسان بوده است.قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح 41 هزار و 278 تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته گران تر شد.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، با تاکید بر اینکه زور کاهش نرخ ارز و کاهش هیجانات معاملات آن بر افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی طلا چربیده، از کاهش بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار سکه و طلا نسبت به هفته‌های اخیر و تنظیم بازار سکه و طلا خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۱۰ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.
امروز پنج شنبه در بازار تهران تا لحظه ارسال خبر، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۰ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان معامله شد.
امروز پنج شنبه در بازار تهران تا لحظه ارسال خبر، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۶ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله شد.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
محمدمهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیرو‌های کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون تومان رسید.
با گشایش نماد معاملاتی سکه مرکزی، عرضه اولیه اوراق گواهی سکه بانک مرکزی به روش حراج تک‌قیمتی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۰۰  هزار تومان معامله شد.
سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت ۴۰ هزار تومانی مواجه شده است و هم اکنون به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان رسیده است.
بازار گواهی سپرده در هفته سوم مهر شاهد دست به دست شدن نزدیک به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۶۹ میلیارد تومان بود. سکه از لحاظ ارزش و سیمان از لحاظ حجم، برتر از سایر دارایی‌ها، در مقام نخست ایستاد.
سکه امامی امروز با کاهش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
مدیر اجرایی المپیک پاریس 2024، از ضرب سکه یادبود نقره‌ای شش ضلعی 10 یورویی برای این المپیک خبر داد.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ