اعضای یک گروهک راست افراطی در دانمارک مقابل سفارت پاکستان در کپنهاگ، بار دیگر به‌ساحت قرآن کریم اهانت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
نشست فوق‌العاده و مجازی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو جهت بررسی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و دانمارک آغاز شد.
پناهنده عراقی مقیم سوئد بار دیگر نسخه‌ای از قران کریم را در برابر پارلمان این کشور به آتش کشید و این کتاب مقدس را مورد هتک حرمت قرار داد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای هتک حرمت مجدد قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در دانمارک را به شدت محکوم کرد.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.
وزارت خارجه عربستان سعودی، هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اتخاذ اقدامات لازم برای ممانعت از وقوع مجدد چنین اقدامات موهنی شد.
در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد و قطع رابطه عراق با این کشور، کاردار سفارت عراق در سوئد به عنوان عالی‌رتبه‌ترین مقام عراقی حاضر در سوئد، این کشور را ترک کرد.
وزارت خارجه اردن با احضار کاردار سفارت سوئد، اعلام کرد که هتک حرمت مجدد قرآن کریم را به بهانه آزادی بیان نمی‌توان توجیه کرد.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
وزارت خارجه امارات، با احضار کاردار سوئد در ابوظبی، مراتب اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشور اعلام کرد.
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی شب سوم ماه محرم الحرام در واکنش به هتک حرمت مجدد قرآن کریم از کشورهای عربی اسلامی خواستار اخراج فوری سفیر سوئد و فراخوانی سفرای خود از این کشور شد.
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.
رئیس جریان صدر عراق در توئیتی نسبت به صدور مجوز مجدد هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق در سوئد واکنش نشان داد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کرد و آن را رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول ندانست.
سازمان ملل اعلام کرد هتک حرمت قرآن مجید در سوئد، اقدامی ناپسند و بی‌احترامی به مسلمانانی است که هم‌اکنون عید سعید قربان را جشن می‌گیرند.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: هتک حرمت مجدد ‎مسجدالاقصی و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، واکنش به شکست مفتضحانه در برابر مقاومت قهرمانانه غزه و محکوم است.
رسانه‌ها از وقوع هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک خبر می‌دهند.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد.
منابع فلسطینی از ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ