اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیاست گذار برای تعادل‌بخشی به بازارها نیازمند اطلاعات دقیق از روند معاملات کالاهاست که این آمار از بورس کالا بدست خواهد آمد.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
کارشناس بازار سرمایه از احتمال تعادل و مثبت شدن بیشتر نمادهای بازار در روز سه شنبه سخن گفت.
هافبک فولاد می‌گوید که حق او در جدال با گل‌گهر اخراج نبوده است.
چند نکته درباره حفظ تعادل آب و املاح بدن در ماه رمضان
سیدهادی موسوی گفت: سامانه مبادلات ارزی می‌تواند در کوتاه‌مدت از التهاب بازار ارز بکاهد.
انتظار می‌رود برای روز معاملاتی یکشنبه هم چنان اکثر نمادها در محدوده تعادلی و صفر تابلو کار خود را آغاز کنند.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت‌های مردمی تدوین شود تا بتوان از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه بهره ببرد.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی گفت سلسائو نشان داده اگر در زمین تعادل را برقرار کند تیمی مرگبار خواهد بود.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی یک‌هفته آینده با به تعادل رسیدن بازار عوارض صادراتی اصلاح می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که تعادل ضعیف می‌تواند با مشکلات جدی سلامتی و هم چنین افزایش خطر سقوط با افزایش سن همراه باشد. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا تعادل بهتری داشته باشید.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
ماده غذایی موثر در تعادل سیستم‌ ایمنی
خوردن بادام کامل و آسیاب‌شده می‌تواند رژیم غذایی افراد را بهبود ببخشد و مصرف بیشتری از اسید‌های چرب غیراشباع، فیبر، پتاسیم و سایر مواد مغذی مهم را برای آن‌ها فراهم کند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک مورد توجه دو طرف رایزنی کرد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: سعی کردیم بین حقوق عامه و حفظ میراث‌فرهنگی تعادل برقرار کنیم و قصدمان گره‌گشایی از مسائل است.
سرمربی پرتغالی سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال این موفقیت را به شانس ارتباط داد.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ