وزارت خارجه مولداوی شماری از دیپلمات‌های روسیه را از خاک خود اخراج می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع تایوان از مشاهده ۴۵ هواپیمای نظامی و ۹ کشتی متعلق به چین در اطراف این جزیره خبر داد.
در جریان برگزاری عملیات نظامی مشترک میان ارتش موگادیشو و شرکای بین‌المللی این کشور، ۴۵ تروریست «الشباب» در ایالت «هرشبلی» واقع در مرکز سومالی کشته شدند.
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
بخش آموزش شهر نیویورک جدیدترین سازمانی است که از سرقت داده های خصوصی  خبرداده است. این داده ها به وسیله باگ نرم افزاری MOVEit منتقل شده اند.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تعیین کردند.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: ۴۵ ساختمان مهم ناایمن تهران در اولویت بازسازی قرار دارند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردارحرفه ای که با پخش چک و تراول جعلی ۴۵ میلیارد ریال پول شویی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ جمعاً ۴۵.۴۱۲ تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
مشهد ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۴۵ پایگاه امداد و نجات در جاده‌های خراسان رضوی مستقر می‌شوند.
۴۵ نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم مدیریت بازار ارز و سکه و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی کشور تاکید کردند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود ۴۵ درصد بودجه سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است.
شمار تلفات نیروهای ارتش مالی در نتیجه درگیری با گروه های تروریستی به ۱۴ کشته رسید و ۳۱ تروریست هم از پا درآمدند.
شبکه الجزیره اعلام کرد شمار کشته‌شدگان و افراد زخمیِ انفجار در سومالی به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
نیمه اول دیدار پورتو و لورکوزن اتفاقات جالبی به همراه داشت که در نوع خود منحصر بفرد بود.
رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات دولتی اعلام کردند در پی طوفان قدرتمند و مرگبار ایان، تاکنون ۴۵ نفر در ایالت فلوریدا جان خود را از دست داده‌اند.
بجنورد- ۴۵ روز پس از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، مصوبات ابلاغ شده و برخی طرح‌ها همچون خرید حمایتی دام آغاز شده است.
دامغان- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران دامغانی خبر داد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۹۸ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.
بیش از ۴۵ عنوان درسی در ۲۸ کتاب در دوره‌های مختلف تحصیلی به واقعه کربلا، عاشورای حسینی و عزاداری‌های ماه محرم اختصاص یافته است.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ