سردار نصراله فتحیان، مسئول بهداری رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس، ماجرای قرض یک میلیون تومانی رهبر انقلاب از یک استاندار در زمان ریاست جمهوری ایشان برای کادو دادن به مجروحین شیمیایی را نقل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات مجری تلویزیون از اتفاقات پس از آزاد سازی شهر بوکمال در سوریه که به دست داعشیان بود ببینید.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند. بر اساس گزارش‌ها این مبلغان با رأفت اسلامی به کشورشان تحویل داده شدند.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خواستار برخورد با «ناهنجاری» و شکستن گردن کسانی شده که اقدام به ناهنجاری کرده‌اند. معاون اجتماعی فرمانده مصادیق این ناهنجاری را فساد اقتصادی، مواد مخدر و سارقان خوانده و گفته منظور سردار مفخمی، بی‌حجاب‌ها نبوده است.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
اخیرا شخصی به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود. پس از این اتفاق پدر دانش آموز توضیحاتی در این خصوص داد که در این ویدئو ببینید.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
سرهنگ راستی ماجرای درگیری را شرح می‌دهد: "این ۴ نفر که دارای سابقه هستند به این جوان حمله می‌کنند و به خانه شخصی او ورود می‌کنند و با قمه او را مورد حمله قرار می‌دهند"، توضیحات بیشتر سرهنگ راستی را می‌توانید در فیلم زیر ببینید؛ در این فیلم راهروی خانه که محل اصلی درگیری است دیده می‌شود، این راهرو به‌قدری کوچک است که راه دررویی ندارد و اگر پلیس دیر می‌رسید می‌توانست قتلگاه آن جوان باشد!
د قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.
کارشناسان می‌گویند، دقیقاً مشخص نیست که نور موجود در این فیلم چگونه ایجاد شده است، اما هیچ سنگی نمی‌تواند بار الکتریکی را در خود نگه دارد.
در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
کاربران کره‌ای از رییس جمهور کره به خاطر حمله به ایران انتقاد کردند./چندثانیه
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم، بیان کرد: ایشان از جمله افراد نادری بود که بعد از دوران جنگ، جنگ برایش تمام نشد و شاید جنگ برای بسیاری از رزمندگان و فرماندهان تمام شد؛ او 40 سال جنگید.
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
جواد خیابانی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک بار دیگر به کی‌روش حمله کرد و همچنین به برخی حواشی پاسخ داد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ