قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درگیری در یک رستوران در آمریکا، چند مرد که با یکدیگر درگیر شده بودند در اتفاقی عجیب یکی از آن‌ها با ضربه پشت دست از پا در آمد.
رییس شورای شهرتهران با اشاره به ریزش چندین ساختمان در حال تخریب گفت: چند ساختمان به دلیل ضربه‌ای که به یک ساختمان زده شده، فرو ریختند و نیروی پلیسی که در حال صورت جلسه بوده زیر آوار مانده و جان خود را از دست داده است؛ نه تنها ساختمان درز انقطاع نداشته بلکه شرایط نشان می‌دهد که ایمنی نیز نداشته است.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
محمدرضا حسینی، ستاره جدید گل گهر، به زیبایی موفق به باز کردن دروازه نساجی شد.
اخراج و ضربه ناجوانمردانه یک نروژی به جهانبخش+عکس
تیم فوتبال الاهلی با بهره‌مندی از دو مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل الغرافه رضایت داد.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
رامین رضائیان با دریافت کارت زرد سعاد وفاپیشه شانس حضور در دیدار برابر فولاد خوزستان را از دست داد.
سردار آزمون در نخستین لحظات حضورش در زمین مقابل دورتموند یک موقعیت فوق العاده گلزنی خلق کرد.
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
21 اسفند 79: روزی که بهترین دروازه بان تاریخ آسیا مغلوب ضربه ویرانگر حامد کاویانپور شد.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
رامین رضاییان بلافاصله پس از اخراج محمدرضا اخباری، دروازه تراکتور را گشود.
یورگن لوکادیا مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود که حرکتش نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم امیر کیوان لو حمله می کند و او را به شهادت می رساند.
هر چند که دروازه حسینی در بازی دوستانه با هوادار باز شد اما او موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ