پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران غیرایرانی و غیرمقیم از مرز چذابه وارد کشور عراق خواهند شد اما زائرانی که در ایران مقیم هستند می توانند از مرز شلمچه عبور کنند.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
بدون شک حضور کاپیتان تیم‌ملی عراق در فوتبال ایران، نگاه فوتبال‌دوستان عربی را بیشتر از گذشته به لیگ ایران منعطف می‌کند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس، آمادگی خود را نشان داده است.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
ترکیب‌های خاصی از میدان‌های الکترومغناطیسی و فرکانس‌های شدید می‌تواند اعوجاج‌های مکانی موضعی ایجاد کند و فرد را قادر می‌سازد از میان موانع جامد حرکت کند. میدان‌های الکترومغناطیسی با قدرت و جهت مشخص می‌شوند، در حالی که فرکانس‌های شدید با فرکانس‌های نوسان طبیعی اجسام مطابقت دارند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز هزارو ۲۰۰ در تاریخ این رقابت‌ها همراه شد.
قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران با عبور این تیم از امتیاز ۱۲۰۰ در تاریخ این رقابت ها همراه شد.
عبور از بحران در صنعت خودرو با اصلاح عادلانه قیمت‌ها
رئیس دستگاه قضا گفت: کمیته و سامانه‌ای که به منظور تسهیل عبور و مرور ایرانیان مقیم خارج از کشور تعبیه شده، باید کارآمدتر باشد.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهانی از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز گفت: این اقدام یک حرکت نمایشی و تئاتر بود.
نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.
دروازه‌بانان پرسپولیس و آلومینیوم فاصله اندک با رکوردشکنی در تعداد کلین‌شیت لیگ برتر دارند.
عبور بایرن‌مونیخ از سخت‌ترین مانع فتح بوندس‌لیگا
تیم فوتبال سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.
سخنگوی فرماندهی نیروی دریایی آمریکا گفت: «ایرانی‌ها نظاره‌گر عبور قایق بدون سرنشین بودند که عبورش طبق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.»
نیروی دریایی آمریکا از عبور اولین قایق بدون سرنشین خود از طریق تنگه هرمز تحت رصد دقیق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
ناو «یواس‌اس میلیوس» متعلق به آمریکا پس از پایان رزمایش نظامی چین در اطراف جزیره تایوان، از تنگه تایوان عبور کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ