علی محمدی‌سیرت، قرآن‌سوزی به دست جاسوس اسرائیلی را نتیجه شکست آمریکا و دولت‌های تابعه آن در مقابل منطق مستحکم انقلاب اسلامیِ برخاسته از قرآن دانست و گفت: در صورت عدم تحویل این جنایتکار، او مانند سلمان رشدی فاقد امنیت و آسایش خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: غدیر برای ما مشخص کرد مدیریت جریان وحی در جامعه زیستی، اجتماعی و سیاسی برعهده چه کسی است که به‌جز امام معصوم اگر باشد، تجاوز به حق عزیزان پیامبر (ص) است. بر همین اساس، اینکه قرار باشد در جامعه ما غیر، ولی فقیه حکومت کند و غیر منصوبِ امام معصوم زمامدار امور جامعه باشد، مصداق غصب حق ولایت اهل بیت (ع) خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امام باقر(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد کرد و اندیشه‌ای را به وجود آورد که رهبری سیاسی باید آمیخته با رهبری مرامی باشد؛ انقلاب فرهنگی برای تغییر عقیده مردم بود تا آنها به اختلاط رهبری سیاسی و مرامی عقیده پیدا کنند و در آن صورت رهبری امام معصوم در جامعه جواب می‌داد.
اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مهم‌ترین مطالبات مردم این استان از رئیس‌جمهور را تشریح کرد.
سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: موضوع بحران آب در سمنان بیش از آنکه به سمت حل مسئله حرکت کند، در حال تبدیل شدن به امری تبلیغاتی است.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ما دین سلیقه‌ای نداریم. این‌طور نیست که هرکس برمبنای آنچه می‌پسندد، پایبند به دین باشد و جایی که به مذاقش خوش نیاید، دست از دین‌داری بردارد؛ همان‌طور که نمی‌شود پیش از اذان، نماز را اقامه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک جامعه قدرتمند از واحدهای اجتماعی مستحکمی قدرت می‌گیرد که خانواده نام دارد.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند مسئولیتی داشته باشد و بگوید مشکلات به من ربطی ندارد. خیر؛ این‌طور نیست. مردم از غیر این مسئولان توقع خدمت ندارند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به زائران میلیونی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: مشهدی ها در مهمان نوازی سرآمد کشور هستند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه‌ای مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا(ع) و این مردم است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه های مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا (ع) و این مردم است.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان‌وبلوچستان با مطرح کردن انتقاداتی در خصوص عملکرد دولت خطاب به رئیسی گفت: به رییس جمهور بگویید با گفتار درمانی مشکلات حل نمی شود.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در دانشگاه‌ها این‌طور فرهنگ شده که دانشجوی پسر با پوشش نامناسب و دانشجوی دختر با آرایش تند اجازه ورود به محیط دانشگاهی را ندارند، باید این فرهنگ در سایر عرصه‌های اجتماعی هم اجرا شود.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.
مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بعضی از پیک‌های زیارتی که با حضور پرشور زائران برپا می‌شود، به حدی سنگین است که همکاری و مساعدت نهادهای کشوری تبدیل به یک ضرورت می‌شود.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌ یونس بختی را به‌ عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ