اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای برای صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران وقت تعیین کرد.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
حمدرضا اخباری تکلیفش برای فصل آینده را مشخص کرده و در صورتی که راهی خارج از کشور نشود در تبریز خواهد ماند.
روز گذشته شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان تکلیف نیمکت خود را روشن کردند.
در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پورتو باقی مانده است، مدیران این باشگاه قصد دارند مهاجم ایرانی خود را حفظ کنند.
سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک رسما هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت.
شبکه اسکای اعلام کرد بعد از بازی یکشنبه یوونتوس مقابل اودینزه در جلسه‌ای با حضور مکس آلگری در دفتر باشگاه تکلیف او مشخص خواهد شد.
طبق مصوبه سازمان لیگ، تیمی که بتواند جام قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آورد، بدون انجام بازی سوپرجام، تبدیل به قهرمان این تک بازی هم می‌شود.
مسئولان پالایشگاه نفت آبادان و نمایندگان مجلس شهر آبادان به دنبال تعیین و تکلیف زودهنگام هیئت مدیره صنعت نفت هستند.
19 تیم از جمع 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده همین حالا مشخص شده‌اند و رقابت بر سر جایگاه‌های باقی مانده ادامه دارد.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از قهرمانی در کوپا ایتالیا در مورد آینده سیمونه اینزاگی گفت: "با افتخار با او ادامه می دهیم."
دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه ‌پرسپولیس اعلام کرد مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را موظف کردند تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار نمایند.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ