ماموریت ناسا یک سیاهچاله بسیار پرجرم را مشاهده کرده‌است که جریانی بسیار پرانرژی را مستقیماً به سمت زمین می‌فرستد. با این حال، هنوز وحشت نکنید. هر چقدر هم که این رویداد کیهانی وحشتناک است، در فاصله بسیار امنی در فاصله حدود ۴۰۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آیو که کمی بزرگتر از ماه زمین است، جهانی در عذاب دائمی است. نه تنها بزرگترین سیاره در منظومه شمسی از طریق گرانش آن را به سمت خود می‌کشد، بلکه خواهر و برادر گالیله‌ای آیو نیز همینطور هستند؛ اروپا و بزرگترین قمر منظومه شمسی، گانیمد. نتیجه این است که آیو به طور مداوم کشیده و فشرده می‌شود، اقداماتی که با ایجاد گدازه‌هایی مرتبط است که از آتشفشان‌های متعدد آن فوران می‌کند.
اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
بعد از انقلاب، آن آتش فوران کرد و هر چه بر سر راهش بود را به آتش کشید. انفجار هفتم تیر و انفجار نخست‌وزیری، بخشی از آن فوران بود. مجاهدین ترور و بمب‌گذاری می‌کردند، و نظام هم مثل برگ خزان آنان را اعدام می‌کرد. تا رسیدیم به فاجعۀ دردناک اعدام‌های سال۶۷.
فران گارسیا که سه روز پیش انتقالش به رئال رسمی شده بود، امروز در برنابئو به هواداران معرفی شد و پیراهن شماره 20 وینیسیوس را نیز بر تن خواهد کرد.
فران گارسیا که اخیرا از رایو وایه‌کانو به رئال پیوست، امروز در تست‌های پزشکی حاضر شد و آن را با موفقیت تمام کرد.
پژوهشگران انسلادوس، ششمین قمر بزرگ زحل را، پاییز گذشته با تلسکوپ فضایی جیمز وب رصد کردند. تصاویر گرفته‌شده با ابزار طیف‌نگار فروسرخ نزدیک تلسکوپ چیزی را ثبت کردند که دانشمندان «فورانی خارق‌العاده بزرگ» نامیده‌اند.
«اسکات بولتون» (Scott Bolton)، پژوهشگر ارشد پروژه جونو، در بیانیه پیش از پرواز گفت: آیو، آتشفشانی‌ترین جرم آسمانی است که در منظومه شمسی می‌شناسیم. با مشاهده آن به مرور زمان در گذر‌های متعدد، می‌توانیم ببینیم که چگونه آتشفشان‌ها تغییر می‌یابند، چقدر فوران می‌کنند، چقدر روشن و داغ هستند، آیا به یک گروه مرتبط هستند یا فعالیت آن‌ها انفرادی است و آیا شکل جریان گدازه آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
بارسلونا نیمه نخست بازی با اتلتیکو را به لطف گل دقیقه 44 فران تورس برنده به رختکن رفت. تورس سورپرایز بزرگ ترکیب یازده نفره بارسا در این بازی بود.
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
در این گزارش عکس های فوران آتشفشان در اندونزی را می بینید.
فران تورس، مهاجم بارسلونا، در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین فرصت بارسا برای افزایش اختلاف از دست برود.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ