در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
بیمه تعاون با ارتقاء جایگاه خود، موفق به اخذ رتبه BBB از سوی موسسه اعتبار سنجی برهان شد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه‌ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه ۱۳۱ از ۱۳۲ کشور قرار داریم.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
تایباد- رئیس دادگستری تایباد گفت: همیاران صلح شهرستان تایباد با ۶۲ درصد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی، ضمن کاهش چشمگیر پرونده‌های ورودی به دادگستری، در صدر جدول خراسان رضوی قرار دارند.
رتبه ۷۳ ایران در شاخص های تولید و صادرات با فناوری های متوسط و پیشرفته در دنیا اهتمام جدی سیاستگذاران به منظور تنوع بخشی به تولیدات کشور و ارتقای صادرات فناوری های پیشرفته را می طلبد.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در ارزیابی عملکرد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را کسب کند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رتبه بندی کیفی اپراتورها به زودی اعلام می‌شود.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ اکتفا کرد.
چند روزی از استخدام نصیری در نیروی هوایی ارتش نگذشته بود که دوستش محمد باقر در ۶۱ سالگی بازنشسته شد و او وظایفش را به عهده گرفت. نصیری که در ارتش رتبه اداری‌اش ستوان یکم است، متاهل است و یک دختر ۸ساله دارد؛ «دخترم هروقت هواپیمایی را در آسمان می‌بیند می‌گوید هواپیمای بابا آمد».
بانک گردشگری در سال ۱۴۰۱ با نرخ رشد ۱۱۱ درصد، رتبه نخست جذب سپرده های کوتاه مدت را در بین بانک های خصوصی کشور کسب کرد.
سرپرست ستاد توسعه دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اعلام کرد: ایران رتبه چهارم در زمینه علوم و فناوری آب در جهان را کسب کرده است.
تبریز-سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی اجرایی خود قرار دارد اما ۷۵ هزار نفر معلم داریم که رتبه ندارند و کارنامه این افراد دیده نمی شود.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران به لحاظ تنوع گیاهی و ذخائر ژنتیکی در بین ۸ کشور نخست جهان قرار داشته که متاسفانه رتبه نخست فرسایش خاک را در اختیار دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر سرعت اینترنت همراه از رتبه ۸۰ در ابتدای این دولت به رتبه ۶۱ در بین کشورهای جهان رسیده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ