یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید چاپگرهای سه بعدی ساخت مدل‌های طلا و جواهر در کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
وزیر خارجه لبنان از پاسخ محکم خود خطاب به سفرای پنج کشور بزرگ در خصوص چادرهای نصب شده از سوی حزب الله در مزارع شبعا خبر داد.
با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی امکان چاپ کردن و یا بهتر بگوییم تولید گوشت فراهم شده است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی قصد دارد با توسل به زور و قدرت چادرهای حزب الله در منطقه مرزی را بردارد.
تل آویو سعی دارد موضوع توقف تجاوز به روستای الغجر لبنان را منوط به جمع آوری چادرهای حزب الله در مزارع شبعا کند، اما مسئولان لبنانی معتقدند که هرگز معامله‌ای در این خصوص صورت نخواهد گرفت.
رئیس پارلمان لبنان خواستار خروج اشغالگران از مناطق اشغالی لبنان شد و اعلام کرد: چادرهای برپا شده از سوی حزب الله در اراضی لبنان است.
یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.
رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.
کرمان- رئیس جمهور گفت: انجام کار برق‌رسانی به چادرهای عشایر از طریق برق‌رسانی خورشیدی مایه خرسندی است.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد کار برپایی ۳۵۰ هزار چادر برای اسکان زائران خانه خدا در منا و عرفات آغاز شده است.
اصفهان- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان برپا شده و به مسافران آموزش‌های کوتاه امدادی ارائه می‌شود.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
هشدار نسبت به خطرات اسکان در چادرهای مسافرتی در نوروز
چاپگر‌های سه‌بعدی استریولیتوگرافی (SLA) در ابعاد بزرگ‌تر به همین صورت عمل می‌کنند و اینجا صرفاً ابعاد آن کاهش پیدا کرده است. در بخشی از این ویدیو می‌بینیم که کاربر با یک سرنگ محفظه چاپگر را از صمغ پر می‌کند. همچنین انرژی دستگاه از طریق یک کابل microUSB تأمین و داده‌ها هم با همین رابط به دستگاه ارسال می‌شود.
رسانه ها اعلام کردند که پلیس و نیروهای امنیتی در حال برچیدن چادرهای هواداران «بولسونارو» در این کشور هستند و این در حالیست که ۴۶ تَن تا کنون در برزیلیا در جریان این حوادث زخمی شده اند.
یک شرکت فناور موفق شده است با توانمندی بومی در حوزه امحاء و بی خطرسازی انواع پسماندهای باقی ‌مانده از لامپ‌های فلورسنت و گازی، چاپگرها و خدمات خود را ارائه کند.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد. نکته اما اینجا بود که میزبانش، هیچ اطلاعی از جایگاه و هویت او نداشت! منبع: آخرین خبر
پیروان «مقتدی صدر» روحانی شیعه برای محاصره پارلمان چادرهای‌شان را برپا کرده و هر گونه پیشرفت در جهت تشکیل دولت جدید را فلج ساخته اند.
ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ