کوسه‌ها در تابستان بیشتر از همیشه انسان را می‌ترسانند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد انسان‌ها تهدید بزرگ‌تری برای کوسه‌ها هستند تا کوسه‌ها برای آن‌ها.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
قرب ها در بدن خود زهر تولید می کنند. دم ترسناک عقرب در واقع از ۵ بخش شکمی با یک دماغه ی رو به بالا و یک تکه پایانی با نوکی تیز به نام «تلسون» (telson) تشکیل شده است. زهر در قسمت تلسون ساخته می شود که در انتهای آن یک مجرای نوک تیز باریک مانند سوزن قرار دارد که به آن «نیش» (aculeus) گفته می شود و در واقع زهر از طریق این ابزار نوک تیز وارد بدن قربانی می گردد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم. وی بیان داشت: به آیندگان چگونه جواب خواهیم داد که پول خود را به آتش می‌کشیم و برای ۵ میلیارد دلار دست خود را دراز می‌کنیم، این واقعیات زندگی امروز و نوع حکمرانی ما است. / مهر
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم. وی بیان داشت: به آیندگان چگونه جواب خواهیم داد که پول خود را به آتش می‌کشیم و برای ۵ میلیارد دلار دست خود را دراز می‌کنیم، این واقعیات زندگی امروز و نوع حکمرانی ما است. / مهر
مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
Bigscreen Beyond نخستین هدست واقعیت مجازی شرکت بیگ‌اسکرین، با نمایشگر اولد ۵K و وزن ۱۲۷ گرم است.
«مهدی هرمزپور»، مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی در خصوص اختلالات سایکوتیک و علایم آن می‌گوید: اختلالات سایکوتیک یا همان روان‌پریشی در واقع آن دسته از اختلالاتی هستند که فرد ارتباطش را با واقعیت از دست می‌دهد. در این اختلال فرد دچار هذیان‌گویی می‌شود. هذیان یعنی یک باور نادرست یا باوری غلط که فرد اعتقاد قاطعی به آن دارد و به راحتی توسط فرد دچار هذیان مورد تردید قرار نمی‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ