اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
منتظر خبر‌های خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت، در سایه سار میدان و این میدان یعنی قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
سید محمد خاتمی در پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که سودای بازگشت به قدرت را ندارد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است، گفت: ما با سلاح‌هایی که ساختیم قدرت بازدارندگی ایجاد کردیم، این سلاح‌ها حافظ صلح ماست.
جمهوری اسلامی نوشت: دیدیم که پیشانی پینه بسته هم می‌تواند ابزاری برای خیانت باشد، دیدیم که سوابق انقلابی گری هم می‌تواند وسیله‌ای برای فریب باشد، دیدیم که تندروی و توسل به شعار‌های دوآتشه علیه این و آن هم می‌تواند پوششی برای چهره‌های دست آموز دشمنان باشد و دیدیم که شعار‌های آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب به رأی مردم ارزش داد، گفت: جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است. ۴۴ سال است انقلاب کرده است و همه چیز به رأی مردم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت همزاد سیاست است و سیاست بدون قدرت بی اثر است. کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود، فرمودند: ما در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود، فرمودند: ما در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادیم.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوار مانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: آن چیزی که باعث شده ما تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و انقلاب اسلامی مسیرش را با قدرت و قوت بیشتری طی کند، حضور مردم در صحنه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
مشهد ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ