اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ۲۴۰۰ نفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ۲۴۰۰ نفر است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۷ هزار عدد مواد آتشزا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در مشهد کشف و ضبط شد.
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.
واشنگتن تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال می کند که صنایع نظامی و نیمه هادی ها را هدف قرار می دهد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد تاکنون بیش از ۲۸۰۰ دستگاه نانو در اختیار محققان دانشگاهی و صنعتی قرار گرفته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین در جریان نبردهای شبانه روز گذشته نابود شد.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از صادرات بیش از ۲۰۰ تن انار خراسان رضوی در سال جاری به خارج از کشور خبرداد.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
سخنگوی دولت در نشست خبری: بیش از ۲۷۰۰ نخبه که از کشور خارج شده بودند به کشورمان بازگشتند.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد، گفت: بر همین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.
بیش از ۲۰۰ شهروند چینی در حال ترک اوکراین هستند
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرد بیش از ۲۰۰ پروژه در حوزه‌های تخصصی مربوط به گاز با همکاری این پارک اجرا می شود.
... همچنان‌ که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
خمین - فرمانده ناحیه سپاه خمین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان خمین اجرا می‌شود.
شیراز - وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به استان فارس اختصاص یافته و در هفته دولت ارسال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ