رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای، عدم رضایت خودش را از حضور مانه در این تیم اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
غیبت آمادو حیدرا، هافبک تیم لایپزیش آلمان برای شروع فصل جدید تایید شد.
بایرن مونیخ تایید کرد که انتقال سادیو مانه به النصر عربستان به زودی انجام می‌شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.
بایرن مونیخ تایید کرد که ژوائو کانسلو و دالی بلیند با اتمام قراردادشان، باشگاه را ترک خواهند کرد.
بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره 9 جدید است، با هری کین تماس گرفته است.
یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ در میان علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن تایید می‌کند که در بایرن مونیخ ماندنی است.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید از باشگاه خبرهایی به دست آورده که نشان می‌دهد جایگاه اولیور کان به عنوان مدیر بایرن مونیخ متزلزل شده است.
کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
ناصر الخلیفی تایید کرد که کریستوف گالتیه حتی در صورت ناکامی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان نیز در پست خود خواهد ماند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس فردا مقابل یونیون تایید کرد که با فشارهای زیادی مواجه است، ولی گفت هواداران بایرن به تیمشان پشت نخواهند کرد.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که تحقیقاتش در مورد رفتار روز گذشته یولیان ناگلزمان با داور بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ را شروع کرده است.
سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که سرژ گنابری برای دیدار با آینتراخت فرانکفورت نیمکت نشین خواهد بود.
اولیور کان، مدیر عامل بایرن مونیخ، ابتلایش به افسردگی را تایید کرد و در یک مصاحبه درباره سالها درگیری‌اش‌ با این بیماری صحبت کرد.
باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد آمریکا برای حل بحران اوکراین باید به پای میز مذاکره با روسیه بیاید.
در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.
آلفونسو دیویس، دفاع چپ کانادایی بایرن مونیخ، دچار ضرب‌دیدگی جمجه شده اما نسبت به آن چه تصور می شد، شرایط بهتری دارد.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن، که شب گذشته گل اول تیمش را به بارسلونا زد، به دلیل مصدومیت 6 هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
لوتار ماتئوس تایید کرد که دوباره به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد اما او این بار نه هدایت یک تیم بزرگسالان بلکه هدایت تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
روبرت لواندوفسکی تایید کرد که در یک مقطع با رئال مذاکراتی جدی داشت ولی دو طرف به نتیجه نرسیدند. او در مورد شعار کنایه‌آمیز هواداران بایرن هم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ