برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنلان اس ۷ به عنوان یک خودرو جدید و فناورانه، طراحی بسیار جذابی را نیز همراه خود دارد. دماغه بدون هیچ نقصی شکل گرفته و شیب کوپه سقف در ستون آخر بر زیبایی‌های نمای جانبی افزوده است. جزئیات درب‌ها شامل دستگیره‌های پاپ-آپ و تفاوت سطح در قسمت بالای رکاب نیز این منظره را جذاب‌تر کرده است.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
به غیر از تصاویر جذابی که برای سرگرمی تولید می‌شوند، ابزار‌های تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده‌های دیگری هم دارند. یکی از این استفاده‌ها در حوزۀ معماری و ایجاد طرح‌های مفهومی و شگفت‌انگیز برای ساختمان‌ها است.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
مدیر رولزرویس به خریداران اولین مدل الکتریکی‌اش هشدار داده که اگر ماشینشان را بفروشند، برای همیشه از خرید محصولات کارخانه منع خواهند شد.
کارخانه آگوریا آئودی نخستین تاسیسات تولیدی این شرکت مطرح آلمانی با دی اکسید کربن خنثی در جهان محسوب می‌شود.
کارخانه آسفالت شماره یک شهرداری تهران در مساحتی به وسعت ۲ هزارمتر مربع با حضور زاکانی شهردار تهران شنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۲) افتتاح شد.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
احتمالا به محض اینکه بشر بتواند گردشگرانی را به مریخ بفرستد، مکان‌های شگفت‌انگیزی برای آنها وجود خواهد داشت.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
ترسناک‌ترین حیوانات جهان هم درست به اندازه زیباترین‌ها از جهان و نعمت‌هایش بهره می‌برند. تماشای آ‌ن‌ها دری از این جهان رنگارنگ با تمام زشتی‌ها و زیبایی‌هایش را برای شما باز می‌کند.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
از سال ۱۹۷۴ که فروچو لامبورگینی تصمیم به فروش سهام شرکت خود کرد تا خرید کمپانی توسط کرایسلر در سال ۱۹۸۷، واگذاری به گروه مالزیایی در سال ۱۹۹۴ و در نهایت موفقیت فولکس واگن در خرید مجموعه لامبورگینی به سال ۱۹۹۸، این برند همچنان با سوپراسپرت‌های خود یکی از موفق‌ترین‌های بازار جهانی بود.
رسانه‌های آمریکا با انتشار تصاویری از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در یک کارخانه متالوژی در ایالت اوهایو خبر می‌دهند.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با ایام دهه فجر با بیرون کشیدن آرشیو تصویری خود، بخشی از این تصاویر را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.
در حالی که فدراسیون فوتبال از نام‌هایی امتحان‌پس‌داده برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌کند، هستند سرمربیان خارجی و جذابی که امکان هدایت یوزهای ایرانی را دارند.
سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
در شمال شرق لندن درون ساختمان با نمای بتنی ساده چندین نفر با سخت کوشی در حال بریدن، دوخت و طراحی مجدد یونیفورم‌های اعضای خاندان سلطنتی و کارکنان دربار بریتانیا در دوره تازه کنونی هستند.
یکی از یخچال‌های طبیعی تهران که تا همین ۵۰ سال پیش فعال بود و بعد از تبدیل شدن به کارخانه یخ، تا ۱۵ سال پیش قالب‌های بزرگ یخ دست مردم و صنوف مختلف می‌داد، یخچال حاج محمدخان امیرمعتضدی معروف به یخچال حاج‌محمدخان بود.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ