وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت 1401 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش تصویری؛ بیست و پنجمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم
در مراسم توديع و معارفه امروز در وزارت ورزش، چهره اكثر مديران وزارتخانه درهم و ناراحت بود.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
سجاد شهباززاده پس از برگزاری نشست با مدیران استقلال، برای جدایی از این تیم به توافق رسید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با مدیران ستادی و استانی بر ادامه دستاوردهای حوزه زندانبانی به‌ویژه اشتغال‌زایی برای زندانیان در تحقق شعار سال تأکید و اولویت‌های اجرایی سال جاری را تبیین کرد.
مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند.
گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هلال احمر هم اکنون در آبادان آغاز شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته رو به جلو است.
انتقاد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از تصمیمات مدیران دولت قبل در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرانی که تا توانستند از برش و امکانات دولتی بهره بردند و به مدارج بالا در مدیریت فدراسیون های ورزشی رسیدند و وقتی در همان دولت بازنشسته شدند، به قوانین دولتی تن نمی‌دهند و خود را از بازنشستگی مستثنی می‌دانند.
چهارمین نشست سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با مدیران کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بهتر در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان به این بازی ها برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت 1401 خبر داد.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ