محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه اگر مأموریت طالبان نیابتی باشد اوضاع نگران‌کننده خواهد شد گفت: در صورت عدم تغییر رویه افغانستان، ایران نیز مسیر‌های دیگر را در پیش خواهد گرفت.
پنج بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر از وحید کاظمی کارت زرد گرفتند.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی با اشاره به اعتراف اخیر دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر پیروزی بشار اسد در جنگ سوریه و لزوم بازگشت دمشق به اتحادیه عرب نوشت که سناریوی سقوط نظام اسد شکست خورده است.
در ادامه جنگ قدرت میان گروه‌های نظامی در سودان، یک مستشار سیاسی در نیروهای واکنش سریع، ارتش را به اجرای سناریوی انتقال مجدد قدرت به سران اسلامگرای پیشین در حکومت مخلوع عمر البشیر متهم کرد.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
شکاف‌های درونی اتحادیه اروپا، نبودِ ارتش واحد اروپایی، پیروی سران بروکسل از کاخ سفید و اخیراً تبعات بحران اوکراین، سناریوی فروپاشی اتحادیه را از فرضیه به واقعیت نزدیک ساخته است.
افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم نسبت به احتمال رویارویی مستقیم نظامی آمریکا و روسیه در خاک اوکراین هشدار داد.
سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
اتهامات وارد شده به سیتی و محرومیت‌هایی که در انتظار آنهاست ممکن است آسیبی جبران ناپذیر به این باشگاه وارد کند.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در میان استقبال هواداران به ایران بازگش. این تیم در ششمین تجربه جهانی‌اش در جام جهانی هم نتوانست بیشتر از سه بازی انجام دهد و از دور گروهی صعود نکرد. بازگشت تیم ملی به ایران به حاشیه‌های تکراری همراه بود.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ