یزد- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تنها ۱۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان از ۹۰ درصد منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها از این مزایا بی‌اطلاع هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
آن‌طور که محققان دریافته‌اند، چیزی در مورد آن منطقه شش تا ۱۰ ساله وجود دارد: حدود هفت سال ثبات و بعد دو تا سه سال نارضایتی، تغییر خواسته‌ها و گذار، پیش از ساکن شدن در مرحله بعدی و وفق دادن خود با آن.
علی مطهری، فعال سیاسی درباره طرفداران بی‌حجابی نوشت: بسیاری از آن‌ها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی‌پذیرند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی رأی‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.
تقریبا نیمی از افراد چاقی که سراغ برنامه‌های وزن‌کم‌کردن می‌روند، در عرض پنج سال وزنی را که کم کرده‌اند، دوباره به دست می‌آورند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در سال ۱۴۰۲ بازیکنان خوبی را داریم که اغلب آنها مدعی کسب سهمیه المپیک هستند.
نیشابور ـ رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در املاک جمعیت هلال احمر کسی نمی‌تواند تصرفی ایجاد کند و اغلب اموال سازمان هلال احمر کشور را مولد سازی خواهیم کرد.
تجربه نشان داده که ورود هوش مصنوعی به هر کسب‌وکاری می‌تواند یکسری پیامد‌های منفی و ناخواسته به دنبال داشته باشد که در اغلب اوقات مدنظر طراحان و توسعه دهندگان سیستم‌های هوش مصنوعی نبوده، اما درنهایت باعث می‌شود تا کارکنان و نیروی انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها تحت الشعاع این نقش آفرینی قرار بگیرند و متضرر نشوند.
دکتر هرسیج گفت: اغلب دانشجویانی که ممنوع‌الورود بودند، رفع محدودیت شدند و تعدادی برای ورود به دانشگاه با محدودیت مواجه هستند.
به گزارش سازمان هواشناسی در اغلب نقاط کشور سامانه بارشی فعال است و فقط در بخش‌هایی از جنوب شرق بارش نخواهیم داشت.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.
اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه‌ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب ۶ ماهه شرکت‌ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد‌های بازار مستعد برگشت به سطوح بالای قیمتی با محرک‌های مثبت میتوانند باشند و سطوح فعلی قیمت‌ها نیز بسیار ارزنده هستند.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: طبق آخرین بازنگری انجام شده در شناسایی کانون‌های بحرانی فرسایش بادی، این کانون‌ها در سطح ۲۲ شهرستان بیابانی در خراسان رضوی واقع است.
نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی از آزادی عمده بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در خراسان رضوی خبر داد.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعادل عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی در کشور برای عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی در نیمه دوم امسال خبر داد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اغلب تصادفات مربوط به ماشین‌های حمل کارگران است، گفت: شرکت‌های استان باید ناوگان حمل و نقل کارکنان خود را نوسازی کنند.
یک عضو ائتلاف «فتح» اعلام کرد که اکثر نمایندگان عراقی مخالف انحلال پارلمان این کشور هستند.
یک عضو ائتلاف «فتح» اعلام کرد که اکثر نمایندگان عراقی مخالف انحلال پارلمان این کشور هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غالب زنان ایرانی نسبت به حجاب و عفاف نگاه مثبت و اعتقادی راسخ دارند، البته فراتر از بحث اعتقادی، حجاب یک الزام قانونی است.
عباس‌زاده مشکینی گفت : در اصلاحیه قانون نحوه بکارگیری سلاح چیزی به نام لباس شخصی وجود ندارد و این مطلقا دروغ و جوسازی است.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ