در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر، کاساپوئبلو شامل یک موزه، یک گالری هنری، یک کافه تریا و یک هتل است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
لاهیجان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کشف یک عدد خمره سفالی در حین خاکبرداری جهت احداث بنا در خیابان کارگر شهر لاهیجان خبر داد.
در ادامه چند عکس تاریخی و جالب از فلکه ساعت ساری مربوط به ۹۰ سال قبل را مشاهده کنید. فلکه ساعت که با آن برج زیبای ساعتی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر ساری به حساب می‌آید. یک برج جالب که در سال ۱۳۰۹، با خصوصیات و ویژگی‌های معماری ایران و اروپایی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان احداث شد.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احداث خط ریلی رشت-آستارا با همکاری ایران و روسیه گفت: مسلما هر اقدامی یا هر پروژه‌ای که به تحریم‌ها ربط پیدا کند، برای ما عمیقا نگران‌کننده خواهد بود.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط ۶ سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط شش سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: انشاالله فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
وزیر نیرو گفت: خط انتقال برق میان ایران و پاکستان در کمتر از یک سال با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات طراحی و احداث شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
قوه قضائیه می‌گوید یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین احداث می‌شود.
قوه قضائیه اعلام کرد: برای رعایت جنبه‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی، یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین، احداث خواهد کرد.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
«برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت. »
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
در یک سالی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد، وزارت راه و شهرسازی توانسته ۲۲۷۹ کیلومتر انواع راه از جمله ۱۲۹ کیلومتر آزادراه و ۵۵۱ کیلومتر بزرگراه احداث کند.
با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال ۳۲ هزار واحد مسکونی احداث و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ