پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد.
آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد ،حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تحریک ایران ،گشودن پرونده‌های موشکی و‌ پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع‌ در خارج و فضای رسانه‌ای و مجازی حاکی از آن است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نظر ذخایر ارزی هیچ محدودیتی نداریم و آنچه بازار را بهم ریخته فقط انتظارات تورمی بوده است.
بهای دلار آمریکا در اولین روز کاری هفته، با نوسان در کانال ۴۵ هزار تومان در تابلوی صرافی‌ها همراه شده است.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت:چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی مسدود شده کشور آزاد شد و در چرخه اقتصاد قرار گرفت.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۸۲ میلیون دلار رسید.
دیمیتری پسکوف گفت: در حالی که اروپایی ها هر روز میلیاردها یورو ضرر می کنند واشنگتن میلیاردها دلار به دست می آورد.
طلای جهانی در معاملات امروز کار را صعودی آغاز کرده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه آسیا در اوایل معاملات آسیایی افزایش یافت.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات توافقی ارز در آخرین روز هفته با نوسان کاهشی دلار همراه بوده و به کف کانال سی هزار تومان نزدیک شده است.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع نابسامان لبنان تنها راه پایان این بحرانها را استفاده لبنان از منابع نفت و گاز خود دانست.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ