عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره بی دلیل بودن اعطای یارانه انرژی به هواپیماها و استفاده ۴ درصد مرفهین جامعه از این یارانه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
تحقق رشد اقتصادی ۴.۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از تداوم رشد قابل قبول فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
گمرک ایران بخشنامه کاهش حقوق گمرکی یک ردیف تعرفه به یک درصد و افزایش حقوق گمرکی ۷ ردیف تعرفه از یک درصد به چهار درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
کمیته انضباطی رای خود را درباره سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر کرد.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
بنابر گزارش‌ها ۴ کشور مهم اروپایی با تنش آبی فزاینده و روند کاهشی منابع آبی مواجه هستند.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: طبق اعداد و ارقام رسمی در چهار ماهه اخیر توانستیم ۲۲ درصد افزایش صادرات و ۱۶ درصد افزایش واردات داشته باشیم.
با وجود تنش بین آنکارا و بغداد در پی حمله اخیر به دهوک، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در واکنش به تحولات اخیر عراق، از همه طرف ها در این کشور خواست خویشتندار باشند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ