معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت تلاش برای به کارگیری علم در راستای خدمت به محرومین گفت:نخبگان برای خدمت و سربازی کشور کمر همت خود را ببندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
بنجامین پاوارد، بازیکن بایرن مونیخ، پیام جالب توجهی برای منچستریونایتد ارسال کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: در دستگاه دیپلماسی تلاش مان بدون حضور رسانه فعالیتی ناقص است.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ۲۷۹ خانه بهداشت کارگری و ۱۴۸ ایستگاه بهگر در راستای سلامت کارگران یزد تلاش می‌کنند.
وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.
دبیر شورای نگهبان، گفت: رشد تولید جز با همه‌گیر شدن فرهنگ تلاش محقق نخواهد شد و حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آن‌ها یکی از ملزومات این امر مهم است.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
دادستان‌های هیأت ملی کار آمریکا به این نتیجه رسیدند که آمازون به طور غیرقانونی از احضاریه برای ترساندن کارکنان معترض و تلاش برای مداخله در فعالیت‌های کارگری در انبار بزرگ خود استفاده می کند.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ