مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسید کیلیان امباپه پیامی برای پاری سن ژرمن ارسال کرده و به تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید اشاره کرده است.
رییس فدراسیون کشتی حکم سرپرست جدید انستیتو کشتی را صادر کرد.
«کالین واترز» زمین شناس از دانشگاه «لایکستر» (Leicester) در کشور انگلیس و رئیس کارگروه آنتروپوسن می‌گوید: کاملا روشن است که مقیاس تغییرات بطور غیرقابل باوری تشدید شده است و این باید ناشی از اقدامات انسان باشد. وی توضیح داد که فعالیت‌های انسان دیگر صرفا بر کره زمین تاثیر نمی‌گذارد بلکه در واقع آن را کنترل می‌کند.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
کمال الدین پیرموذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس با اعلام اسامی ۱۵ عضو حقیقی جبهه اصلاحات ایران گفت: نبوی، هاشمی، آرمین و منصوری گزینه‌های ریاست این جبهه هستند.
شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.
روش جدید برای بیمار کم‌تر دردناک است، زیرا زخم راحت‌تر بسته می‌شود. این تکنیکی است که کیفیت زندگی بیماران در دوره پس از جراحی را بهبود می‌بخشد و درد را کاهش می‌دهد.
سازمان بورس و اوراق بهادار با اتصال به درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی (mojavez.ir) و ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزهای نهاد مالی (سمین)، جهشی در بخش صدور مجوز نهادهای مالی ایجاد کرد.
کلاسهای دوره مربیگری A آسیا روز گذشته و با اعطای مدارک مربیان به پایان رسید.
زندگی در یک جهان در حال چرخش واقعاً عجیب خواهد بود. یکی اینکه همه ناظران، خود را مرکز چرخش می‌دانند. این بدان معناست که اگر در جایی می‌ایستادید و مطمئن می‌شدید که کاملاً ساکن هستید، جهان را می‌دیدید که در اطراف شما می‌چرخد. اما اگر به جای دیگری می‌رفتید، حتی به یک کهکشان دور، همچنان می‌دیدید که جهان در حال چرخش به دور موقعیت جدید شماست.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
مراسم تحلیف دوره جدید و هفت‌ ساله رئیس‌جمهور قزاقستان امروز شنبه به صورت رسمی آغاز شد.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد که در گذشته 4 بار روی صندلی مدیریت این باشگاه نشسته است.
تیم فوتبال هوادار بالاخره سه امتیاز را گرفت تا از شرایطی که در آن گرفتار شده بود رها شود.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب
اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
دلیل تغییر رفتار کی‌روش در دوره جدید از زبان نبی
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای دوره‌ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ