آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بامداد گذشته در سفری نادر پس از پنج سال وارد پکن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون معلمان در ۵ رتبه قرار می‌گیرند و دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
هدلایت‌های ترایمف جدید میزبان عدد ۲ و ۵ هستند که این لوگوی ۲۵ اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می‌کنند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که این کشور پس از ۵ سال دوباره به صورت رسمی به سازمان آموزشی، علمی، و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) ب برگشت.
دادستان سوئد خواستار ۵ سال حبس و استرداد یک متهم به باج‌ گیری به نفع گروهک تروریستی پ ک ک به ترکیه پس از طی مجازاتش در زندان شد.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
رئیس جمهور از همه دستگاه‌هایی که زمینه آزادی دیپلمات کشورمان پس از ۵ سال بازداشت غیرقانونی در زندان‌های آلمان و بلژیک را فراهم کردند، قدردانی کرد.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
کانادا و عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند که روابط دیپلماتیک خود را از سر بگیرند.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امشب برابر آینتراخت فرانکفورت پس از 11 سال برای اولین بار در فاصله 5 هفته تا پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
آمار گل خورده مس رفسنجان پس از گذشت ۲۳ هفته لیگ برتر و دو دیدار جام حذفی دو رقمی نشده است.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس‌گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
شهردار منطقه ۵ تهران درباره پس گیری ملک ۷ هزار متری به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان پس از ۹ سال توضیحاتی ارائه داد.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
علیرضا خوشبخت، روزنامه نگار و فعال سیاسی که پیش از این و در تاریخ ۳۱ شهریورماه به همراه همسرش بازداشت و پس از گذراندن ۹۴ روز به قید وثیقه آزاد شده بود از سوی شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ۵ سال حبس تعزیری قابل اجرا محکوم شد.
بررسی وضعیت تورم در بخش لوازم خانگی نشان می دهد که از سال ۹۷ به این سو، لوازم خانگی تورم های نزدیک به ۵۰ درصد را تجربه کرده اما پس از ۴ سال وارد کانال ۳۰ درصد شده است.
ملکه انگلیس در ۹۶ سالگی و پس از ۷۰ سال حضور در قدرت فوت کرد اما میراث استعمارگری‌هایی او همچنان دیده می‌شود و در تاریخ ثبت شده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خدمات پس از فروش در صنعت خودرو تا ۵ سال افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان برنامه ریشه کنی ۵ بیماری مشترک انسان و دام را اجرا می کند، گفت: رفع منع صدور محصولات طیور پس از ۶ سال به عراق موجب رونق تولید خواهد شد.
این ملک دارای ۵۵ واحد تجاری، ۸ واحد اداری و ۱۲ انبار تجاری جمعا به مساحت ۳۹۲۰/۱۱ متر به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریال واقع در تقاطع خیابان حیدری و یاران غربی است.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ