سرمربی تیم ملی مکزیک پس از شکست سه بر صفر مقابل آمریکا از سمت خود برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار برابر بلاروس با شکستی سنگین نتیجه را واگذار کرد.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان از دقایقی پیش در استانبول ترکیه آغاز شد.
تیم ملوان دومین بازی دوستانه این فصل را مقابل چادرملو برگزار کرد.
کارلوس کی روش با شکست سنگین برابر پاناما با کونکاکاف خداحافظی کرد.
قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های فوتبال جام کشور‌های آمریکای شمالی و مرکزی را با شکستی سنگین ترک کرد.
تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت‌ها نتیجه را به فرانسه واگذار کرد
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.
شکست سنگین تیم ایرانی مقابل حریف کویتی در هندبال آسیا
باوجود آنکه بایرن مونیخ در این بازی توسط سرژ گنابری گل نخست را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند اما در ادامه سه گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک در این بازی خانگی شکست خورد.
شکست سنگین شمشیربازان ایران مقابل آمریکا در نیمه‌نهایی
منابع رسانه‌ای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را به معنای شکست محاصره سنگین واشنگتن علیه دمشق و بی‌توجهی اعراب به سیاست منطقه‌ای کاخ سفیدو کاهش نفوذ آمریکا در میان کشورهای عربی منطقه دانستند.
4 دیدار از بازی‌های صبح امروز لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با اختلاف کمتر از 3 امتیاز به پایان رسید.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌هم در خاک این کشور بود! با اینحال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
اینکه تصمیم گرفته شده حسن یزدانی به آمریکا فرستاده نشود، شاید سطح کیفی این مسابقات جهانی را پایین بیاورد، ولی فرصتی برای تجدید قوا از لحاظ ذهنی و بدنی به حسن یزدانی می‌دهد تا شاید از سنگینی آن شکست برایش کاسته شود.
لیز چنی پیش‌تر از رهبران حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرده بود و دونالد ترامپ و حامیان جمهوری‌خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ