امین الدخیل شب گذشته برای اولین بار پیراهن تیم ملی بلژیک را برتن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل، نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش نامید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
منتظر محمد بازیکن با استعداد عراقی مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است.
آلموجرا کبار، مدافع 17 ساله دورتموند، هدف نقل و انتقالاتی جدید باشگاه بارسلوناست.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
از برزیل گزارش شده مدیر ورزشی فیورنتینا برای خرید یک بازیکن از کورینتیانس در این کشور حضور دارد.
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، پس از پیروزی این تیم برابر میلان بار دیگر استعداد خارق العاده‌اش در یادگیری زبان را به رخ کشید.
دومین گروه منتخب بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حاضر شدند.
منچسترسیتی استعداد جوان جدیدی را مورد هدف قرار می‌دهد.
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
هیچ ناظر جدی‌ای نمی‌تواند یک قضاوت اولیه در مورد جنگ عراق را رد کند: این یک شکست بود. دولت بوش تصمیم گرفت در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی با صدام حسین مقابله کند تا تهدیدی فزاینده و غیرقابل تحمل برای امنیت آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از بین برود. هدف او سرنگونی یک استبداد وحشیانه بود. استبدادی که منبع تجاوز و بی ثباتی در خاورمیانه از طریق مداخله‌ای کوتاه و کم هزینه بود. با این وجود، در نهایت کار‌ها بسیار کم طبق برنامه پیش رفتند.
«رابرت کاپلان» نویسنده آمریکایی که تحت تاثیر حمایت نادرست خود از جنگ عراق قرار گرفته بود برای درک توهمات غرب به تراژدی روی آورد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
سرمربی سابق تراکتور و حال حاضر سوچی روسیه، احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیمش را رد نکرد.
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
سرمربی نساجی می‌گوید با قمیت‌های نجومی بازیکنان، فعالیت در نقل و انتقالات برای نساجی سخت خواهد بود.
گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بسکتبال شناخته شده است.
گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بستکبال شناخته شده است.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید نگران نبودن ریتم کافی در بازی ادن هازارد نیست.
لوکادیا اگرچه شم بالایی در گلزنی دارد، اما در بازی مقابل مس کرمان توانایی‌های دیگرش را به رخ کشید که اگر هم‌تیمی‌هایش قدر آن‌ها را می‌دانستند، لوکادیا اولین پاس گلش در پرسپولیس را ثبت می‌کرد.
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری گفت: کودکان کار سرمایه‌های کشور و کلانشهر تهران هستند و می‌توانند هنرمندان و نخبگان و المپیادی‌های آینده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ