مدافع سابق تیم ملی ایتالیا ماجرای مصدوم کردن بالوتلی در تمرین اینتر را توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یافته‌ها شگفت‌انگیز هستند، زیرا ستاره‌های کم‌جرم مانند ستاره‌هایی که در این پژوهش مشاهده شدند، رایج هستند و انتظار می‌رود که اغلب میزبان سیارات فراخورشیدی باشند، اما این پژوهش نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها می‌توانند از جستجوی حیات بیگانه جلوگیری کنند.
بوریس بکر، مربی سابق نواک جوکوویچ به تمجید از این بازیکن پرداخت.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
سیستم یکپارچه نظارت زیردریایی (IUSS) یک شبکه جهانی از حسگر‌های زیر آب است که برای شناسایی، طبقه‌بندی و گزارش موقعیت زیردریایی‌ها در سرتاسر دنیا طراحی شده است. این شبکه عمدتا از میکروفون‌های زیر آب تشکیل شده که به نام هیدروفون شناخته می‌شوند. این هیدروفون‌ها فعالیت‌های زیردریایی‌ها را شنود می‌کنند.
مائوری والتونن، نویسنده ارشد مقاله از موسسه تحقیقات بنیادی تاتا در بمبئی هند در این باره گفته: «کهکشان OJ ۲۸۷ از سال ۱۸۸۸ در عکس‌ها ثبت شده و از سال ۱۹۷۰، تحقیقات زیادی درباره آن انجام شده است. حالا مشخص شده که ما واقعا بدشانس بودیم. هیچ‌کسی این کهکشان را دقیقا در آن شب‌هایی که شیرین‌کاری‌های یک‌شبه‌اش را انجام می‌داد، ندیده بود.»
گروهی از دانشمندان به سرپرستی دانشگاه‌های شفیلد و هرتفوردشایر، داده‌های تلسکوپ اسحاق نیوتن در لاپالما را تجزیه و تحلیل کردند. آن‌ها چیزی با عنوان "وجود ساختار‌های ناهمگون" را در کهکشان‌هایی که دارای اختروش هستند، کشف کردند.
بر اساس گزارش های محلی، این حادثه صبح روز ۷ فوریه رخ داده است. این پرندگان تمایل دارند در شمال آمریکا و کانادا تولید مثل کنند و برای زمستان در مکزیک و به جنوب مهاجرت می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بار‌ها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آن‌ها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند تا از پرونده مفقود شدن دختر ۱۶ ساله رازگشایی کنند.
ماجرای فقدانی مرد جوان سبب شد تا پرده از یک جنایت هولناک توسط همسر مقتول و همدست وی برداشته شود.
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
یورگ ماسن استاد دانشگاه اوترخت هلند در بیانیه‌ای در سال ۲۰۲۱ گفت: «ما با دوربین به چندین باغ وحش رفتیم و درکنار محوطه حیوانات منتظر خمیازه کشیدن حیوانات بودیم. "این پژوهش کاری دشوار، زمان بر و بسیار طولانی بود. "
در مورد قابلیت‌های روسیه برای بازیابی در آب‌های عمیق اطلاعات کمی وجود دارد. هر مأموریتی برای انجام این کار احتمالاً شامل بالا کشیدن هواپیمای ۱۱ متری به وزن تقریبی۲۲۰۰ کیلوگرمی از اعماق آب‌های دریا است؛ و این در صورتی است که این پهپاد هنوز سالم و یکپارچه باشد. اما اگر پهپاد در هنگام برخورد با آب شکسته باشد، برای یافتن آن نیاز است تا چندین کیلومتر مربع از بستر دریا بررسی شود تا بتوان قطعات آن را پیدا کرد؛ و این کار برای هیچ کس آسان نیست.
آذری جهرمی گفت: یک بار یکی از علمای تهران بنده را صدا کرد و گفت: «گناه تمام فساد‌های فضای مجازی به پای شما نوشته می‌شود.» در ایام کرونا بود و همه مردم محتاج استفاده از فضای مجازی. در پاسخ گفتم: «اگر کسی ابزار کسب وکار حلال یا علم آموزی برای مردم فراهم کند کار ثوابی انجام داده است و مشمول ثواب می‌شود؟»
یک یوزپلنگ می‌تواند در یک دقیقه به سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. یوزپلنگ با بدن باریک و فیبر‌های عضلانی سریع انقباض خود، شتاب ۱۰ متر در ثانیه دارد.
طبق گفته کرت اونتانک، زیست‌شناس اختاپوس‌ها در دانشگاهی در واشنگتن، اختاپوس‌ها سه تا قلب دارند. این امر در مورد نزدیک‌ترین موجودات شبیه به اختاپوس‌ها، یعنی ماهی‌های مرکب نیز صادق است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
آیا واقعا درختان جنگل از طریق قارچ‌های زیرزمینی با یکدیگر صحبت می‌کنند؟
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل پاسدار قاسم فتح اللهی در تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ