داوید فراتسی، هافبک تیم فوتبال ساسولو، این تابستان به یک تیم بزرگ ایتالیایی می‌پیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
مرد تاریخ‌ساز پرورش اندام ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وعده داد رکورد جدیدی در این ورزش ثبت کند.
مقصد بعدی فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص داده است.
مرد تاریخ‌ساز پرورش اندام ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وعده ثبت یک رکورد دیگر در این ورزش را داد.
در پی انتشار اخباری از حمله به ساختمانی در حومه پاریس که در اختیار اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود، برخی منابع از کشته‌شدن مسعود کشمیری از متهمان اصلی پرونده انفجار دفتر نخست‌وزیری در ۸ شهریور ۱۳۶۰ خبر می‌دهند.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
آسیه حاتمی، مدیرعامل ایران‌تلنت هم در این نشست در پاسخ به میزان نظرسنجی‎های ایران تلنت درباره تعدیل و مهاجرت نیروی کار گفت که فارغ از عوامل زمینه‌ساز تعدیل نیروها، وضعیت اینترنت یکی از مهمترین عوامل این تعدیل یا مهاجرت‌هاست: «به‌طور‌کلی طبق آماری که ما از نظرسنجی‌های‌مان از حدود هشت هزار نفر به‌دست آوردیم، نیمی از افراد (دو نفر از هر چهار نفر) مهاجرت را برای آینده شغلی‌شان انتخاب کرده‌اند.»
رسانه ها با انتشار فیلم هایی از وقوع چند انفجار در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
در ناپولی همه منتظر شروع جشن قهرمانی اسکودتوی سوم هستند و دیگو مارادونا، پسر شهر، از بالا رژه قهرمانی را تماشا خواهد کرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب پس از انفجار پرتو گاما، کار خود را آغاز کرد و به دنبال یک ابرنواختر مورد انتظار بود.
رسانه ها با انتشار فیلم هایی از وقوع انفجار در یک دستگاه خودرو در زاپروژیا خبر می دهند.
رسانه ها با انتشار فیلم ها و عکس هایی از وقوع انفجار و حریق گسترده در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم می گوید جریان رسانه ای در این کشور اجازه انتشار گزارش افشاگرانه وی در این باره را نداده است.
انتشار فیلم شکنجه و قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی، بار دیگر موجب افزایش خشم و انزجار افکار عمومی در آمریکا شده و تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برگزار شده است.
پس از اتمام رقابت های جام جهانی، باید شاهد برخی انتقالات مهم میان بازیکنانی باشیم که در قطر درخشیدند، بخصوص این یازده بازیکن.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
وزارت امور خارجه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مسئولین ذیربط در بخش کنسولی وزارت امور خارجه ترکیه از نبود هیچ یک از شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان انفجار استانبول خبر داده اند.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از وقوع انفجاری مهیب در پل شبه‌جزیره کریمه خبر دادند.
تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ