منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
گزارش های ماهانه روانه کدال شده و بسیاری از شرکت‌ها گزارش‌های جذابی را ارائه داده و اقبال سرمایه گذاران به نمادهای با گزارش خوب بیشتر شده است.
خبرهای یک خطی از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
همزمان رئیس گروه واگنر در یک پیام صوتی اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ریخته شدن خون، نیروهای خود را به پایگاه‌هایش باز می‌گرداند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره‌ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت: خبرهای خوبی در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبرهای جدیدی از کاوش باستان‌شناسی در شهر قدیم «شاپورخواست» را اعلام کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن ارائه خبرهای خوش برای محیط‌بانان گفت: پیگیر افزایش سهمیه سالانه استخدامی محیط بانی هستیم و کشور به ۸۰۰۰ هزار محیط‌بان نیاز دارد.
نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» با حضور عشقی رئیس سازمان بورس، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، و مدیران عامل فرابورس ایران و بورس کالا در محل اتاق کرمان برگزار شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و به‌زودی اخبار دیگری هم در مورد پهپادها خواهید شنید.
در مورد زمان عرضه لپ تاپ مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل خبرهای تازه ای شنیده می‌شود و انتظار می‌رود این محصول به زودی عرضه شود.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد؛در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد.
خبرهای خوش در جهت تامین مسکن خانواده ایثارگران در کشور در تفاهم‌نامه بنیاد شهید و بنیاد مسکن مطرح شد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی شرایط تخصیص وام سفر را تشریح کرد و گفت: وام ۳۰ میلیون تومانی سفر به سرپرستان خانوار تعلق می گیرد.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: تا امروز ۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند و البته این تعداد افراد فردا بیشتر می‌شود.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون بوکس که به همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده است، هنوز تکلیف بازگشتش به کشور را مشخص نکرده است.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
مجید عشقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، منابع جدیدی از صندوق توسعه ملی به بازار سهام وارد شد و برای نخستین بار این صندوق با کد معاملاتی خود اقدام به خرید سهام کرده است؛ این اقدام خوبی برای دولت و بازار سهام محسوب می‌شود چراکه دارایی‌های ریالی این صندوق به نوعی تبدیل به دلار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ