ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
آماده‌سازی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برای یک تمرین تاکتیکی ۹۲ فروند هواپیمای جنگنده‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدایان حریم ولایت آماده شد.
لحظاتی از پرواز فلر پراکنی اف ٣۵، یکی از گران‌ترین جنگنده‌های جهان را ببینید. منبع: خبرفوری
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
یکی از جت‌ها جنگنده پرتعداد کره شمالی میگ ۱۵ ساخت شوروی سابق است که در واقع پس از پایان جنگ جهانی دوم و به عنوان یکی از اولین جت‌های جنگنده این کشور توسعه یافت.
تاریخچه جنگنده‌های شرقی کارخانه میگ «میکویان» (شوروی - روسیه) از ابتدا تا کنون را مشاهده می‌کنید.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
جنگنده‌های اماراتی هواپیمای حامل بشار اسد رئیس جمهور سوریه را اسکورت کردند.
جت‌های جنگی در اتفاقی عجیب و جذاب در ارتفاع چند هزارپایی مقابل فیلم‌بردار برای ثبت تصویر، ژست می‌گیرند.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
یک خلبان روسی با پرش به موقع از جنگنده‌ای که هدف موشک ارتش اوکراین قرار گرفته از مرگ فرار کرد.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
نیروی هوایی اوکراین برای اولین بار ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جنگنده‌های میگ-۲۹ موشک‌های رادارگریز هارم (HARM) را حمل و با شلیک آن پدافند هوایی دشمن را منهدم می‌کنند.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ