در اکثر جوامع پستاندار دیگر ماده‌ها معمولا در گروه‌های زادگاه خود باقی می‌مانند و تولید مثل می‌کنند و موقعیت و قلمرو مادرانشان را به ارث می‌برند در حالی که پسران برای یافتن شرکای غیرمرتبط در جای دیگری زادگاهشان را ترک می‌کنند. روابط اجتماعی بین زنان ساکن متفاوت است، اما اغلب حمایت‌گرانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان هاکی ایران حریف آسیایی را دو رقمی کرد!
زنان بسکتبالیست ایران به نیمه‌نهایی کاپ B آسیا رسیدند
مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی اعلام کرد که بانوان تراکتوری از بازی بعدی به ورزشگاه خواهند آمد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد که برای راهپیمایی اربعین امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور برای زنان فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه و با اخذ امضای شوهر در همان محل صادر شود.
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
تیم فوتبال زنان فرانسه امروز با تساوی بدون گل برابر حریف نه چندان قدرتمند خود جامائیکا متوقف شد.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان سنجی، شرکت‌های تولید کننده خاویار پرورشی گیلان با آمادگی کامل و قدرتمند در همایش ملی خاویار ایران شرکت خواهند کرد.
تیم های هیات روستایی زنجان و شیوا نساج یزد با غلبه بر حریفان قدرتمند خود راهی فینال اولین دوره رقابتهای فوتوالی رویداد ملی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» شدند.
تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور خوانده می‌شود. در حال که معنی آن برای ما «خودرو قدرتمند» است
از میان گور‌های مورد مطالعه قرار گرفته آن دسته‌ای که بالاترین جایگاه را داشتند متعلق به زنان بودند که نشان می‌دهد آنان از نقش قدرتمندی در جامعه شیونگ نو برخوردار بودند. تابوت‌های استادانه نشان‌های طلایی خورشید و ماه را نشان می‌دادند که نماد قدرت شیونگ نو بودند. یک گور حاوی بقایای شش اسب و یک ارابه بود.
سیاه‌چاله ناحیه‌ای در فضا-زمان با گرانشی بسیار نیرومند است که هیچ چیز حتی ذرات و تابش‌های الکترومغناطیسی مانند نور نمی‌توانند از میدان گرانش قدرتمند آن بگریزند.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
هزاران سال پیش، زنان بسارا (بقاره) در چاد دریافتند که دانه‌های یک گیاه بومی به نام «چبه» دارای خواص قدرتمند تقویت‌کننده مو است و از آن زمان، این معجون قیمتی را برای تقویت مو‌های خود استفاده می‌کنند.
موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
سردار سلامی گفت: بیخود خواب آشفته نبینید، اینجا مردان و زنان قدرتمندی از انقلابشان دفاع می‌کنند که جبل راسخ هستند و حتی اگر کوه‌ها بلرزند، آنها نمی‌لرزند؛ این نظام مستحکم‌تر از تمام نظام‌های عالم است.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
دوربین تعبیه شده در داشبورد یک خودرو لحظه وقوع انفجارهای هولناک در شهر دنیپرو اوکراین را ضبط کرده است. صبح امروز (دوشنبه) چندین انفجار در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف پایتخت این کشور رخ داد. لویو، ترنوپیل و دنیپرو از دیگر شهرهای اوکراین هستند که امروز با چندین انفجار روبرو شده‌اند. این انفجارها، از گسترده‌ترین حملات روسیه به اوکراین از زمان آغاز جنگ و نخستین حمله موشکی به پایتخت اوکراین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این حملات پس از آن رخ داد که ولادیمیر پوتین، شب گذشته اوکراین را به سازماندهی انفجار قدرتمند پل ارتباطی شبه‌جزیره کِریمه به روسیه متهم کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران دیدار حساس برابر ژاپن را در شرایطی واگذار کرد که موفق شد یک ست از حریف قدرتمند خود بگیرد.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
گام نخست خاتون بم ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم قدرتمند سوگدونیا ازبکستان خواهد بود.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ