سرمربی اردن در آستانه بازی با امید ایران، از شاگردان رضا عنایتی تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حاج «میرزا علی‌آقا تحریریان» که در تیمچه حاجب‌الدوله مغازه لوازم تحریر داشت، به اعتقاد کاسبان قدیمی بازار بزرگ تهران، نامی است که از یاد و خاطره آن‌ها هرگز نمی‌رود. خصوصیات ناب و منحصربه‌فردش دلیلی بود که مردانگی و جوانمردی او همیشه سرزبان‌ها باشد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
همه اهالی یک دهکده در تنکابن سفالگری می کنند ۵نسل این خانواده از بزرگ خاندان محبی، سفالگری یاد گرفته و بیمه صنایع دستی شده اند. این روستا به نام آنها شهرت جهانی گرفته است.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
هافبک مس کرمان مدعی است اشتباه مقابل سپاهان آنها را با تنبیه بزرگی مواجه خواهد کرد و نمی‌خواهند برچسب سقوطی روی نام آنها قرار گیرد.
رشد سریع مکزیکوسیتی ناشی از افزایش تند جمعیت تحت‌تاثیر موج‌‌‌های مهاجرت دهه‌‌‌های اخیر، بارگذاری گسترده مسکن در حومه و بزرگ‌تر شدن حومه که به تحریک حاشیه‌‌‌نشینی و افزایش جمعیت شهرهای اطراف مکزیکوسیتی منجر شده است و نیز غلط از آب درآمدن تحلیل‌‌‌هایی مبنی بر اینکه مخاطرات طبیعی تهدید‌آمیز برای ساکنان مکزیکوسیتی آنها را به مهاجرت معکوس وا می‌دارد، اما در عمل جذابیت سکونت در شهرهای بزرگ آن‌‌‌قدر بود که چنین نشد؛ همه و همه از وجود تشابه میان تهران و مکزیکوسیتی به شمار می‌‌‌آید.
افزایش قیمت قرارداد بازیکنان از هم‌اکنون به چالشی بزرگ برای مدیران باشگاه‌ها تبدیل شده و آنها برای مهار بازار به دنبال طرح‌هایی در این زمینه هستند.
مانتا ری یا سفره ماهی دیو همانطور که از نامش پیداست گونه‌ای بزرگ جثه از خانواده سفره‌ماهیان پرنده است. مانتا در زبان اسپانیایی شنل یا پتو معنی می‌شود که با ظاهر این جاندار شگفت‌انگیز مناسبت دارد. این سفره‌ماهی‌ها دو باله شاخک مانند دارند که در جلوی سرشان قرار دارد و جلوه‌ای متفاوت به آن‌ها داده است.
وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ رخ دهد، آنها نمی توانند امتیازات لازم را کسب کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از چهار مربی هلندی به عنوان الگوهای او در مربی‌گری یاد کرد که نام بزرگانی مثل یوهان کرویف و لوئیس فن‌خال در میان آنها بود.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
با حذف نام برخی بازیکنان جوان موفق در لیگ برتر برای جام جهانی، فرصت بزرگ تجربه اندوزی از آنها سلب شد.
قطر در جام جهانی زمستانی در کشور خود از مرحله گروهی کنار رفت؛ هرگز میزبانی ضعیف‌تر از آنها نداشته‌ایم.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
اعضای این باند، اسفند سال گذشته بود که تصمیم به اجرای نقشه‌های بزرگ سرقت از صرافی‌ها را کشیدند. آن‌ها که پنج نفر بودند، با لباس نظامی خود را مامور معرفی کرده و وارد یک صرافی در مرکز تهران شدند. ساعت ۱۲ ظهر بود که نقشه خود را عملی کردند. آن‌ها مدعی شدند که در خصوص این صرافی تخلفاتی گزارش شده و باید آنجا را بررسی کنند.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
تال لیو رام، افسر سابق صهیونیست و تحلیلگر مسائل نظامی در یادداشتی به پنج چالش اصلی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با آنها روبرست، اشاره کرده است.
امیر عبداللهیان در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت که باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی دشمن صهیونیستی ایستادگی و ظرف دو روز آنها را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کند، این دستاورد بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ