پیش از بازی دوستانه برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
رئیس شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در اظهار نظری نژادپرستانه و توهین‌آمیز، به «آسیایی‌ها» حمله کرد!
پیش از بازی دوستانه چند روز قبل برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
پیش از بازی دوستانه چند روز قبل برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
حمایت از وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید، پس از حمله نژادپرستانه طرفداران والنسیا سوژه اصلی روزنامه‌های اصلی اسپانیاست.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از بازی بعدی این تیم مقابل سانتاکلارا محروم شد.
باشگاه تاتنهام نسبت به توهین های نژادپرستانه به ستاره 30 ساله خط حمله خود واکنش نشان داد.
فرد مسلحی که در یک مرکز فرهنگی کُرد در پاریس با انگیزه «نژادپرستانه» سه نفر را کشته بود، به آسایشگاه روانی پلیس منتقل شده است!
رئیس جمهور سابق آمریکا یکی دیگر از رقبای احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را هدف حمله قرار داد؛ این‌بار اما «نژادپرستانه!»
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنانی که در جام جهانی اشتباه کنند هدف حمله نژادپرستانه قرار خواهند گرفت.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا مانند باغ میماند و الباقی کشورهای دنیا مانند جنگل است و جنگلی های وحشی به باغ های زیبا حمله میکنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ