در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
پرسپولیس روز جمعه چهارمین بازی خود در پیش فصل لیگ بیست و سوم را برگزار خواهد کرد.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، در تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریورماه برگزار می شود.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
همزمان با ۲۱ فروردین ماه، مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد.
مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی برگزار شد.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی گفت: پویش «۴۴ بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد.
بیست و چهارمین کنگره ملی سالیانه بزرگ‌ترین مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی در حوزه نظام سلامت با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
تربت حیدریه ـ معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در مداس شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت «سید اسدالله لاجوردی» اول شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ